-
1.
نویسنده : حمیدی زاده، محمد رضا ؛ کریمی علویجه، محمد رضا ؛ رضایی، مرتضی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1391 - شماره 6 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 35 تا 50 )
کلیدواژه ها:صفات اخلاقیارزش ویژه برندابعاد شخصیت برندارزش ویژهشخصیت
-
2.
نویسنده : سلگی، امید ؛ اخوان، مریم ؛ نویسنده مسئول : حمیدی زاده، محمدرضا ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1401 - شماره 37 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 43 تا 61 )
کلیدواژه ها:توسعه محصول جدیدارزش ویژه برندراهبرد تهاجمیراهبردهای توسعه محصول
-
3.
نویسنده : حمیدی زاده، محمدرضا ؛ غدیری، علیرضا ؛ قره چه، منیژه ؛ بازرگان، کاوه ؛
مجله:مدیریت برند»پاییز 1395 - شماره 7 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (38 صفحه - از 11 تا 48 )
کلیدواژه ها:فناوری اطلاعات و ارتباطاتارزش ویژه برندنظریهپردازی دادهبنیاداقتصادهای نوظهورشرایط ارزش ویژه برند شرکتیبازار شرکتی
-
4.
نویسنده : حمیدی زاده، محمد رضا ؛ بلاغی اینالو، محمد حسین ؛ عطایی، مهدی ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1393، دوره ششم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 755 تا 772 )
کلیدواژه ها:تلفن همراهتصویر شرکتارزش ویژة برندترفیع پولیترفیع غیر پولیترفیعاتارزش ویژةتبلیغاتکیفیت ادراکشده