-
1.
نویسنده : کهیاری حقیقت، امین ؛ فیض، داود ؛ آذر، عادل ؛ زارعی، عظیم ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1397 - شماره 29 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 134 تا 145 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندعملکرد برندمسئولیت اجتماعی شرکت
-
2.
نویسنده مسئول : زارعی، عظیم ؛
مجله:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»تابستان 1399 - شماره 9 (18 صفحه - از 43 تا 60 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژۀ برندرفتارهای برندساز کارکنانعملکرد شرکت های صادراتی
-
3.
نویسنده : ملکی مین باش زرگاه، مرتضی ؛ زارعی، عظیم ؛ نویسنده مسئول : اسدزاده، محبوبه ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1396 - شماره 31 (ویژه نامه) رتبه B (دانشگاه آزاد (9 صفحه - از 249 تا 257 )
کلیدواژه ها:صنعت بیمهارزش ویژه برندقصد خریدتبلیغات از طریق پیام کوتاه
-
4.
نویسنده : فیض، داود ؛ زارعی، عظیم ؛ قزوینی، هادی ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1398، دوره جدید - شماره 40 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 119 تا 140 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندعملکرد برندسیستم خبره فازیجایگاه برندشرمندگی برند مصرف کنندههم خوانی شخصیت برند و مشتریفازیبهبود عملکردبازارBrandعدد فازی مثلثیپژوهشمشتریان