-
1.
نویسنده مسئول : خانی، سجاد ؛ نویسنده : آقازاده، هاشم ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ امیرشاهی، میر احمد ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1401، دوره چهاردهم ، شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 37 تا 64 )
کلیدواژه ها:برندسازیهویت برندصنایع خلاقنظریه دادهبنیاد چندگانهصنعت مد لباس
-
2.
نویسنده : آقازاده، هاشم ؛ حقیقی، محمد ؛ ترکستانی، محمد صالح ؛ نویسنده مسئول : زارع، محمدصادق ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1402، دوره پانزدهم ، شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 27 تا 53 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندبرندسازیاستارتاپمطالعه چندموردیهـابرنـدپژوهشفرایند برندسازیفراینداستارتاپ ها
-
3.
نویسنده : رحیم پور، مهین ؛ زارعی هنزکی، عباس ؛ نویسنده مسئول : آقازاده، هاشم ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»بهار 1401- شماره 49 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 213 تا 230 )
کلیدواژه ها:نوآوریدانشگاه تهراندانشگاه کارآفرینناحیه نوآوریدانشصنایعفناوریشهردانشگاهپارک علم و فناوری
-
4.
نویسنده : دیواندری، علی ؛ آقازاده، هاشم ؛ حسینی، سیدمحمود ؛ نویسنده مسئول : هاشمی، محمد صادق ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1400، دوره سیزدهم ، شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 88 تا 113 )
کلیدواژه ها:حاکمیت شرکتیرویکرد رفتاریمرور نظاممندفراترکیبفرایندهای هیئتمدیرهپژوهشبـهفرایندهای
-
5.
نویسنده مسئول : سلطانی فر، احسان ؛ نویسنده : آقازاده، هاشم ؛ انصاری، منوچهر ؛
مجله:مطالعات راهبردی سیاستگذاری عمومی»بهار 1397 - شماره 26 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 207 تا 237 )
کلیدواژه ها:فرانسهبازرگانی بین المللتحلیل محیط تجاریتوسعۀ تجارتکارآفرینی بین الملل