-
1.
نویسنده : کروبی، مهدی ؛ یوسفی، جواد ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1389 - شماره 13 ISC (20 صفحه - از 65 تا 84 )
کلیدواژه ها:ادراکاتکیفیت خدماتانتظاراتسروکوآلهتلاندازه گیری کیفیت خدمات
-
2.
نویسنده : کروبی، مهدی ؛ محمدی، سمیرا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، شهلا ؛ نویسنده مسئول : بهاری، جعفر ؛
مجله:جغرافيا و روابط انساني»تابستان 1397 - شماره 1 (18 صفحه - از 80 تا 97 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتصنعت هتلداریاعتماد مشتریاسمارت پی ال اسنارنجستان نور
-
3.
نویسنده مسئول : بهاری، جعفر ؛ نویسنده : بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛ کروبی، مهدی ؛ بهاری، حامد ؛
مجله:اندیشه جغرافیایی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 23 (20 صفحه - از 130 تا 149 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتتبریزوفاداری مشتریصنعت هتلداریخدمت گرایی
-
4.
نویسنده : کروبی، مهدی ؛ فراهانی، بنفشه ؛ بهاری، شهلا ؛ محمدی، سمیرا ؛ بذله، مرجانه ؛ بهاری، جعفر ؛
مجله:بازاریابی پارس مدیر»تابستان 1397 - شماره 11 (15 صفحه - از 27 تا 41 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتتصویر برندوفاداری به برندصنعت هتلداری تهران
-
5.
نویسنده مسئول : بهاری، جعفر ؛ نویسنده : کروبی، مهدی ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛
مجله:علوم جغرافیایی»بهار 1402 - شماره 42 رتبه B (دانشگاه آزاد (19 صفحه - از 74 تا 92 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتتبریزوفاداری به برندارزش درک شدهاعتماد به برندهویت یابی مشتری با برند
-
6.
نویسنده : ابراهیمی، مهدی ؛ کروبی، مهدی ؛ قاسم پور، فائزه ؛ رادمهر نیا، علی ؛
مجله:گردشگری و اوقات فراغت»زمستان 1395 - شماره 7 (11 صفحه - از 27 تا 37 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتعوامل بازاریابی داخلیخدمات کارکنانآژانس های مسافرتی شهر شیراز