-
1.
نویسنده : عربزاده، معصومه ؛ فقهی فرهمند، ناصر ؛ ابراهیمی، علی اصغر ؛
همایش:بهبود و بازسازی سازمان ها و کسب و کارها»مجموعه مقالات دومین کنفرانس ملی بهبود و بازسازیِ سازمان و کسب و کار (13 صفحه - از 792 تا 804 )
کلیدواژه ها:مسئولیت اجتماعی شرکت رضایت شغلی تعهد سازمانی سازمان دولتی
-
2.
نویسنده : نوروززاده، احد ؛ فقهی فرهمند، ناصر ؛ نویسنده مسئول : ایرانزاده، سلیمان ؛
مجله:خط مشی گذاری عمومی در مدیریت»تابستان 1398 - شماره34 رتبه B (دانشگاه آزاد/ISC (10 صفحه - از 31 تا 40 )
کلیدواژه ها:مدیریت دانش سازمانیرهبری کوانتومیمهارت های کوانتومی
-
3.
نویسنده : فقهی فرهمند، ناصر ؛
مجله:تحقیقات فرهنگی ایران»زمستان 1388 - شماره 8 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (38 صفحه - از 295 تا 332 )
کلیدواژه ها:فرهنگ سازمانیبه سازی نیروی انسانیویژگی های فرهنگ سازمانیکارکنانمدیرانمدیریتارزیابیرفتاردرک
-
4.
نویسنده : فقهی فرهمند، ناصر ؛
مجله:زن و مطالعات خانواده»تابستان 1394 - شماره 28 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد (24 صفحه - از 69 تا 92 )
کلیدواژه ها:رﺿﺎﻳﺖانگيزشهمكاريفرهنگ سازمانيعملكرد سازماني كاركنان زن و مردعملکرد
-
5.
نویسنده : فقهی فرهمند، ناصر ؛
مجله:مدیریت بهره وری»تابستان 1394 - شماره 33 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 135 تا 168 )
کلیدواژه ها:تکنولوژیمدیریت تکنولوژیارزیابی تکنولوژیتکنولوژی خدماتTCCسازماناطلاعاتفن افزارسازمان افزارسـازمانانسان افزار
-
6.
مترجم : فقهی فرهمند، ناصر ؛
مجله:تدبیر»آبان 1375 - شماره 67 (3 صفحه - از 31 تا 33 )
کلیدواژه ها:جلب رضایت مشتریاطلاعاتسازمانمحصولاتبازارفنیخدمات
-
7.
نویسنده : امینی، بهروز ؛ ایران زاده، سلیمان ؛ نویسنده مسئول : فقهی فرهمند، ناصر ؛
مجله:جغرافیا (برنامه ریزی منطقه ای)»زمستان 1401، سال سیزدهم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 91 تا 105 )
کلیدواژه ها:بانک ملتروش دیمتل فازینوآوری خدمات
-
8.
نویسنده : فقهی فرهمند، ناصر ؛
مجله:تدبیر»اردیبهشت 1372 - شماره 31 (9 صفحه - از 6 تا 14 )
- 9.
-
10.
نویسنده : فقهی فرهمند، ناصر ؛
مجله:مطالعات جامعه شناسی»تابستان 1395 - شماره 31 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد (15 صفحه - از 7 تا 21 )
کلیدواژه ها:رضایت ذی نفعان سازمانیمدیریت مهندسی سازمانی و رویکرد مهندسی اجتماعی