-
1.
نویسنده : رنجبریان، بهرام ؛ حق شنای، اصغر ؛ یاوری، زهرا ؛ رشید کابلی، مجید ؛
مجله:پژوهشنامه بازرگانی»زمستان 1381 - شماره 25 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 127 تا 146 )
کلیدواژه ها:مشتریرضایت مشتریرضایتخدماتمشتریانکیفیت خدمات
-
2.
نویسنده : رنجبریان، بهرام ؛ رشید کابلی، مجید ؛ صنایعی، علی ؛ حدادیان، علی رضا ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1391، دوره چهارم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 55 تا 70 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریقصد خرید مجددارزش و کیفیت درک شدهفروشگاه زنجیره ای
-
3.
نویسنده : غلامی کرین، محمود ؛ رنجبریان، بهرام ؛ علامه، سید محسن ؛ رشید کابلی، مجید ؛ چهارمحالی، حسن ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1393، دوره جدید - شماره 18 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 13 تا 30 )
کلیدواژه ها:حکمتنهج البلاغهبانکمدیریت ارتباط با مشتریمدیریت ارتباط با مشتری حکیمانه