تابستان 1393، دوره جدید - شماره 18 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
نویسنده : غلامی کرین، محمود ؛ رنجبریان، بهرام ؛ علامه، سید محسن ؛ رشید کابلی، مجید ؛ چهارمحالی، حسن ؛
(18 صفحه - از 13 تا 30 )
کلیدواژه ها:حکمتنهج البلاغهبانکمدیریت ارتباط با مشتریمدیریت ارتباط با مشتری حکیمانه
-
نویسنده : مهاجری، میترا ؛ روستا، احمد ؛ حسینی، محمود ؛ حمیدی زاده، محمد رضا ؛
(17 صفحه - از 31 تا 47 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداریارزش مشتریعوامل بازدارنده جابجایی مشتری
-
نویسنده : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ پور هاشمی، ربابه السادات ؛
(20 صفحه - از 49 تا 68 )
کلیدواژه ها:فرهنگ سازمانیراهبردهوشمندی رقابتیابعاد محتوایی سازمانابهام محیطیقابلیت فناوری
-
نویسنده : شاهین، آرش ؛ علامه، سیّد محسن ؛ اسدی، علی ؛
(18 صفحه - از 69 تا 86 )
کلیدواژه ها:درگیری ذهنیرضایت گردشگرتناسب خودتجربه گردشگرنیّت های رفتاری
-
قدرت، قدرت جبرانی و قابلیت جایگزینی در کانال های بازاریابی: مطالعه موردی، هنر -صنعت فرش دستباف ایران
نویسنده : محسنین، شهریار ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ حسن زاده کریم آباد، حمید رضا ؛ خنیفر، حسین ؛
(21 صفحه - از 87 تا 107 )
کلیدواژه ها:فرش دستبافکانال بازاریابیقدرت منبعقدرت جبرانی هدفقابلیت جایگزینی
-
نویسنده : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ علوی، سید مسلم ؛ نجفی سیاهرودی، مهدی ؛
(17 صفحه - از 109 تا 125 )
کلیدواژه ها:تحلیل عاملیفروشندهفروش شخصیویژگی های فروشنده
-
نویسنده : ودیعی، فاطمه ؛ بساق زاده، نرجس ؛ حاجی پور، بهمن ؛
(22 صفحه - از 145 تا 166 )
کلیدواژه ها:عملکرد بازاربازارمحوریمزیت رقابتی پایدارقابلیت های بازاریابیگرایش به نوآوری
-
نویسنده : سعیدا اردکانی، سعید ؛
(16 صفحه - از 167 تا 182 )
کلیدواژه ها:سرمایه انسانیسرمایه فکریسرمایه ارتباطیعملکرد سازمانیسرمایه ساختاری
-
نویسنده : اکبری، محسن ؛ زاهدفر، کامران ؛ ناصری، سحر ؛
(16 صفحه - از 185 تا 200 )
کلیدواژه ها:اعتمادنفوذ اجتماعیخود واقعی ادراک شدهخود ایده آل ادراک شدهدل بستگی به نام تجاریاتصال اجتماعی