بهار 1391، دوره چهارم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
نویسنده : باشکوه اجیرلو، محمد ؛ خدادادحسینی، حمید ؛ کردنائیج، اسد الله ؛ آذر، عادل ؛
(18 صفحه - از 1 تا 18 )
کلیدواژه ها:هماهنگیقابلیتکانال های توزیع چندگانه
-
نویسنده : تاج الدین، مهدی ؛ طالبی، کامبیز ؛ رستگار، عباس علی ؛ سمیع زاده، مهدی ؛
(20 صفحه - از 19 تا 38 )
کلیدواژه ها:بین المللی شدناستراتژی عمومیاستراتژی وظیفه ایاستراتژی ورودشرکت های کوچک ومتوسط
-
نویسنده : حسنقلی پور، طهمورث ؛ انصاری، منوچهر ؛ الهی گل، اکرم ؛
(16 صفحه - از 39 تا 54 )
کلیدواژه ها:تعهد سازمانیبازارگراییرفتار شهروندی سازمانیبازاریابی درونیبانک ملت شهر تهران
-
نویسنده : رنجبریان، بهرام ؛ رشید کابلی، مجید ؛ صنایعی، علی ؛ حدادیان، علی رضا ؛
(16 صفحه - از 55 تا 70 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریقصد خرید مجددارزش و کیفیت درک شدهفروشگاه زنجیره ای
-
نویسنده : روشن دل اربطانی، طاهر ؛ مقیمی، محمد ؛ میناوند، محمدقلی ؛ خواجه ئیان، داتیس ؛
(18 صفحه - از 71 تا 88 )
کلیدواژه ها:نوآوریرسانه دیجیتالتجاری سازیکارآفرینی رسانه ایبازار رسانه ای
-
نویسنده : عزیزی، شهریار ؛ جمالی، شهرام ؛ صناعی، ایمان ؛
(16 صفحه - از 89 تا 104 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برندبرندسازی داخلیتعهد به برندشفافیت اهدافسختی تحقق اهدفعملکرد برند در سطح کارکنان
-
نویسنده : نیکو کار، غلامحسین ؛ اخلاصی، امیر ؛ طلوعی، پدرام ؛
(16 صفحه - از 105 تا 120 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریقیمت ممتازارزش ویژه نام تجارینرخ بازگشت نام تجاریتعیین ارزش برند
-
نویسنده : وارث، حامد ؛ پروندی، یحیی ؛ قاسمی، روح الله ؛
(18 صفحه - از 121 تا 138 )
کلیدواژه ها:آنتروپیسند چشم اندازتاپسیسفضای کسب و کار