-
1.
نویسنده : حیدرزاده هنزائی، کامبیز ؛ عباسی، جواد ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»بهار 1394 - شماره 20 (16 صفحه - از 51 تا 66 )
کلیدواژه ها:بانک های تجاریارزش ویژه نام تجاریرابطه با نام تجاریدانش نام تجاریدلبستگی به نام تجاری
-
2.
نویسنده : ظهیری ابیانه، زهرا ؛ حیدرزاده هنزائی، کامبیز ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»خرداد و تیر 1393 - شماره 65 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 90 تا 106 )
کلیدواژه ها:ويژگي هاي شخصيتيخريد وسواسيويژگي هاي خانوادگياثر منفي و كارت اعتباريتاثيرات كوتاه مدت و بلندمدت
-
3.
نویسنده : نظریان، محمد ؛ حیدرزاده هنزائی، کامبیز ؛ حمدی، کریم ؛ نویسنده مسئول : وظیفه دوست، حسین ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1398، دوره جدید - شماره 40 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 57 تا 78 )
کلیدواژه ها:پدیدارشناسیرفتار مصرف کنندهذهنیت مصرف کنندهرفتار ضدمصرفعدم مصرفمصرفمصرفکنندهشناساییکدگذاریپژوهشبازاریابیمصاحبه
-
4.
نویسنده : حیدرزاده هنزایی، کامبیز ؛ دهقانی سامانی، نسترن ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1394، دوره هفتم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 67 تا 82 )
کلیدواژه ها:هیجان مثبتدرگیری محصوللذت گراییرفتار خرید تفننیمسافران مترومتروخرید تفننیمسافرانهیجان
-
5.
نویسنده : حیدرزاده هنزايی، کامبیز ؛
مجله:زن در فرهنگ و هنر»زمستان 1399، دوره دوازدهم - شماره 4 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 681 تا 703 )
کلیدواژه ها:تصور مشتری (زنان) از خوددانش مشتری (زنان) نسبت به مدرفتار خرید زناننوع مانکن فروشگاهی
-
6.
نویسنده : رجبی، آزاده ؛ حیدرزاده هنزائی، کامبیز ؛ نویسنده مسئول : وظیفه دوست، حسین ؛
مجله:اقتصاد و مدیریت شهری»بهار 1401 - شماره 38 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 19 تا 34 )
کلیدواژه ها:شهر تهرانمراکز خریدرویکرد ترکیبیدانش مشتریتجربه هوشمند مشتری
-
7.
نویسنده : فلاح نژاد، عباس ؛ حیدرزاده هنزائی، کامبیز ؛ خون سیاوش، محسن ؛ نویسنده مسئول : عبدالوند، محمدعلی ؛
مجله:پژوهشهای بازاریابی اسلامی»پاییز و زمستان 1401 ، دوره اول - شماره 1 (30 صفحه - از 41 تا 70 )
کلیدواژه ها:ایرانکشورهای اسلامیبازاریابی اسلامیگردشگری حلالعشق به مقصد
-
8.
نویسنده : سهرابی، مهبد ؛ اسدی، عباس ؛ نویسنده مسئول : حیدرزاده هنزائی، کامبیز ؛
مجله:پژوهشهای بازاریابی اسلامی»زمستان 1402، دوره دوم - شماره 4 (16 صفحه - از 1 تا 16 )
کلیدواژه ها:اتحادهای استراتژیکتحول دیجیتالرهبری تحول دیجیتالبستر فرهنگ اسلامی
-
9.
نویسنده : شعبانی نشتایی، میترا ؛ حیدرزاده هنزایی، کامبیز ؛ منصوریان، یزدان ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1396، دوره نهم - شماره 3 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 573 تا 594 )
کلیدواژه ها:دلبستگی به برندسطوح تفسیرطبقات کالاقدرت استدلالهدایای مالیدلبستگیتناسب
-
10.
نویسنده : اسماعیل پور، فریبا ؛ حیدرزاده هنزایی، کامبیز ؛ منصوریان، یزدان ؛ خون سیاوش، محسن ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1395، دوره هشتم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 721 تا 744 )
کلیدواژه ها:کودکانغذاشخصیتهای پیشبردی کارتونیکلیشهپنداری چاقی