-
1.
نویسنده مسئول : بهاری، جعفر ؛ نویسنده : بهاری، شهلا ؛
مجله:مطالعات اجتماعی گردشگری»پاییز - زمستان 1400- شماره 18 رتبه ب (وزارت علوم (20 صفحه - از 231 تا 250 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریوفاداری مشتریصنعت هتلداریاعتماد مشتریمشتریهتلمشتریانکارکنان
-
2.
نویسنده : بهاری، شهلا ؛ کروبی، مهدی ؛ بهاری، جعفر ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، حامد ؛
مجله:اندیشه جغرافیایی»بهار و تابستان 1398 - شماره 21 (19 صفحه - از 33 تا 51 )
کلیدواژه ها:Tabrizcustomer satisfactionPerceived valuecustomer loyaltyIndividual Merits of Human Resources