-
1.
نویسنده : Kiany، Gholam Reza ؛ Ghafar Samar، Reza ؛ Jafari، Sakineh ؛
مجله:Teaching English Language»Summer and Autumn 2010, Volume 4 - Number 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 103 تا 123 )
کلیدواژه ها:ComplexityAccuracyfluencyLexical Densityplanning conditiontask structure
-
2.
نویسنده : Akbari، Ramin ؛ Dadvand، Babak ؛ Ghafar Samar، Reza ؛ Reza Kiany، Gholam ؛
مجله:Teaching English Language»Fall & Winter 2012, Volume 6 - Number 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 49 تا 77 )
کلیدواژه ها:Teacher Cognitionmixed-method research designpedagogical knowledge basestimulated recall interviews
-
3.
A Framework of Reference for Teaching English as a Foreign Language at the Threshold of I.R. of Iran
نویسنده : Askari Matin، Sajjad ؛ Kiany، Gholamreza ؛ Ghafar Samar، Reza ؛
مجله:Teaching English Language»Winter and Spring 2018, Volume 12 - Number 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 89 تا 109 )
کلیدواژه ها:TEFLProfessional developmentTeacher evaluationQualitative Meta-synthesis
-
4.
نویسنده : Rezaei، Forouzan ؛ Ghafar Samar، Reza ؛ Kiany، Gholamreza ؛
مجله:Teaching English Language»Winter and Spring 2020 Volume 14 - Number 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 1 تا 29 )
کلیدواژه ها:IdentityPolitical discourseCritical discourseMedia DiscourseDiscourse Strategy
-
5.
نویسنده : Ghafar Samar، Reza ؛ Kiany، Gholam Reza ؛ Akbari، Ramin ؛ Azimi، Hadi ؛
مجله:Teaching English Language»Fall & Winter 2011, Volume 5 - Number 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 31 تا 59 )
کلیدواژه ها:high school teachersinstitutional identityTeacher efficacyEnglish teachers
-
6.
نویسنده : Ghafar Samar، Reza ؛ Shokrpour، Nasrin ؛ Nasiri، Elham ؛
مجله:Teaching English Language»Summer and Fall 2018, Volume 12 - Number 2 ISC (18 صفحه - از 27 تا 44 )
کلیدواژه ها:Lexical BundlesEFL contextcorpusLexical Resource
-
7.
نویسنده : Ahmadi، Abdolhossein ؛ Ghafar Samar، Reza ؛
مجله:Teaching English Language»Fall & Winter 2014، Volume 8 - Number 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 91 تا 117 )
کلیدواژه ها:PragmaticsInputrequestconsciousness raising taskdictogloss taskoutput based tasksinterpersonal vs. linguistic intelligencesrequestive downgraders