-
1.
نویسنده : حسینی علی آباد، سید محمدرضا ؛ دقیقی ماسوله، نیوشا ؛ طاهر زاده موسویان، سید فخر الدین ؛ فرهادی نیا، مزدک ؛ شهپیری، کتایون ؛ عزیزی، محسن ؛
مجله:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»زمستان 1400 - شماره 4 (27 صفحه - از 451 تا 477 )
کلیدواژه ها:تبلیغات اینترنتیتبلیغات رادیوییتلویزیونیتبلیغات نور و صدابیلبوردهای الکترونیکتبلیغاتتلویزیوناینترنترادیواطلاعاتمخاطبهنرتبلیغات تعاملیدیجیتال
-
2.
نویسنده : صفوی، سیمین ؛ پیران، علیرضا ؛ طاهرزاده موسویان، سید فخرالدین ؛
مجله:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»تابستان 1400 - شماره 2 (28 صفحه - از 261 تا 288 )
کلیدواژه ها:هوش رقابتیتوانمند سازی کارکنانقدرت پاسخگویی سازمانیکارکنان پارک های علم و فناوری
-
3.
نویسنده : صائب نیا، سمیه ؛ افشاری، رقیه ؛ طاهرزاده موسویان، سید فخرالدین ؛
مجله:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»تابستان 1399 - شماره 2 (11 صفحه - از 11 تا 21 )
کلیدواژه ها:ارتباطاترضایت مشتریرفتار مصرف کنندهنمایندگی های گروه خودروسازی سایپا
-
4.
نویسنده : طاهرزاده موسویان، سید فخرالدین ؛ مقدم، متینه ؛
مجله:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»بهار 1399 - شماره 1 (13 صفحه - از 1 تا 13 )
کلیدواژه ها:مزیت رقابتیتوسعه صادراتمدیریت بهره وری نیروی انسانیصنعت تجهیزات اتوماسیون تجهیزات اتوماسیون برقی
-
5.
نویسنده : طاهرزاده موسویان، سید فخرالدین ؛ مقدم، متینه ؛
مجله:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»تابستان 1399 - شماره 2 (10 صفحه - از 1 تا 10 )
کلیدواژه ها:موفقیت بازارطرح های بازاریابیمحصولات جدید
-
6.
نویسنده : صفوی، سیمین ؛ پیران، علیرضا ؛ طاهرزاده موسویان، سید فخرالدین ؛
مجله:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»تابستان 1400 - شماره 2 (45 صفحه - از 216 تا 260 )
کلیدواژه ها:اعتمادتاثیر اجتماعیبانکداری اینترنتیانگیزه متمایز بودنتلاش و عملکرد مورد انتظار
-
7.
نویسنده : صفوی، سیمین ؛ پیران، علیرضا ؛ طاهرزاده موسویان، سید فخرالدین ؛
مجله:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»تابستان 1400 - شماره 2 (21 صفحه - از 289 تا 309 )
کلیدواژه ها:بازاریابی سبزبازاریابی پایدارآمیخته بازاریابی پایدارتوسعه کسب وکارپایدار
-
8.
نویسنده : صفوی، سیمین ؛ طاهرزاده موسویان، سیدفخرالدین ؛
مجله:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»زمستان 1399 - شماره 4 (15 صفحه - از 1 تا 15 )
کلیدواژه ها:بازاریابیبازاریابی دیجیتالاستراتژی بازاریابی دیجیتالشاخه های بازاریابی دیجیتال