-
1.
نویسنده مسئول : جندقی، غلامرضا ؛ نویسنده : كيماسي، مسعود ؛ عمویی اوجاکی، علی ؛ شفیعی رود پشتی، میثم ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1399، دوره دوازدهم - شماره 3 رتبه: ب/ISC (23 صفحه - از 679 تا 701 )
کلیدواژه ها:اثربخشی تبلیغاتبازاریابی عصبپایهتبلیغات مشترکردیاب چشمخودگزارشگریتبلیغاتهـا
-
2.
نویسنده : جندقی، غلامرضا ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ محسنین، شهریار ؛ یزدانی، حمیدرضا ؛ کیماسی، مسعود ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1399، دوره دوازدهم - شماره 1 رتبه: ب/ISC (27 صفحه - از 116 تا 142 )
کلیدواژه ها:بانک ملتهمراه بانکنقشه سفر مشتریسفر برنامهریزیشدهمدیریت تجربه مشتریمشتریمشتریانطراحی
-
3.
بازاریابی مستقیم با استفاده از خوشهبندی فازی مشتریان (مطالعه موردی: یکی از شرکتهای تلفن همراه)
مقالهنویسنده : جندقی، غلامرضا ؛ سیف، یاسر ؛ شجاعی، یاسر ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1397، دوره دهم - شماره 4 رتبه: الف/ISC (16 صفحه - از 855 تا 870 )
کلیدواژه ها:بخشبندی بازاربازاریابی مستقیمخوشهبندی فازیخدمات تلفن همراهمعیارهای کاراییاطلاعاتمشتریانبازارسرویس