-
1.
نویسنده : صدیقیان، نرگس ؛ درودی، هما ؛ لطفی زاده، فرشته ؛ نویسنده مسئول : حاجی علی اکبری، فیروزه ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1402، دوره دهم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 185 تا 213 )
کلیدواژه ها:تبلیغات تعاملیرفتار مصرف کنندگانپیامدهای استعارههای دیداریتکنیک دلفیتبلیغاتدلفیسناریورفتار مصرفکنندهمحصول
-
2.
نویسنده : زاهدی، سید محمد ؛ لطفی زاده، فرشته ؛
مجله:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»پاییز 1386 - شماره 55 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 39 تا 64 )
کلیدواژه ها:سرمایه انسانیسرمایه فکریسرمایه مشتریسرمایه ساختارمدلهای اندازهگیری سرمایه فکریکارکنانمدلمشتریکارتهای امتیازی متوازنسازمان
-
3.
نویسنده : احمدنژادمستی، امیررضا ؛ لطفی زاده، فرشته ؛ نویسنده مسئول : حیدرزاده هنزائی، کامبیز ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»تابستان 1401، سال هفدهم - شماره 55 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (15 صفحه - از 1 تا 15 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتبازاریابیمشتریانشبکههای اجتماعیقصد خرید
-
4.
نویسنده : رستمی زاد، سارا ؛ لطفی زاده، فرشته ؛ نویسنده مسئول : حیدرزاده، کامبیز ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»تابستان 1400، سال شانزدهم - شماره 51 رتبه A (دانشگاه آزاد (22 صفحه - از 29 تا 50 )
کلیدواژه ها:انگیزههااینستاگراممشغولیت ذهنی با برندمصرف محتوامشارکت در محتواقصد ارجاع تبلیغات کلامی الکترونیکینسل X و Y
-
5.
نویسنده : سپهریفر، حسن ؛ لطفیزاده، فرشته ؛ فرهمندیان، ارشد ؛
مجله:مطالعات راهبردی در صنعت نفت و انرژی»بهار 1402 - شماره 56 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 43 تا 57 )
کلیدواژه ها:رفتار مصرفکنندهعوامل موثرایرانگازالگوی استراتژیک مصرف بهینه
-
6.
نویسنده : بابائی، مرتضی ؛ لطفی زاده، فرشته ؛ فرهمندیان، ارشد ؛ نویسنده مسئول : حاجی علی اکبری، فیروزه ؛
مجله:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»بهار 1402 - شماره 21 رتبه ب (وزارت علوم (37 صفحه - از 83 تا 119 )
کلیدواژه ها:مدیریت زنجیره تامینروابط خریدار و فروشندهتجارت بین المللاینکوترمزانتقال ریسک و هزینهها
-
7.
نویسنده : خزائی زاده، حمید ؛ عبدالوند، محمدعلی ؛ محترم، رحیم ؛ نویسنده مسئول : لطفی زاده، فرشته ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1402- شماره 120 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 99 تا 115 )
کلیدواژه ها:شبکههای اجتماعیبازاریابی شبکههای اجتماعیفعالیتهای بازاریابی شبکههای اجتماعی شرکتیکپارچگی و پاسخگویی