-
11.
نویسنده : حدادیان، علی رضا ؛ کاظمی، علی ؛ فیض محمدی، شیرین ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1395 - شماره 21 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 75 تا 92 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتوفاداری مشتریاعتماد به برندارزش درکشدههویتیابی مشتری با برندمشتریمشتریهتلهتل
-
12.
نویسنده : شیرخدایی، میثم ؛ نوری پور، امیرحسین ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1393 ، سال چهارم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 73 تا 92 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتریقصد خریداعتماد به برندنگرش به گواهی حلالموادغذایی حلالمواد غذایی حلالمصرفکنندگان