-
1.
نویسنده : بخشی زاده، کبری ؛ خلیلی رودی، مرتضی ؛ رضائیان اکبرزاده، سامان ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1395، دوره هشتم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 29 تا 46 )
کلیدواژه ها:شخصیترفتار مصرفکنندهدرگیری ذهنیخرید آنیارزیابی هنجاریتمایل به خرید آنی
-
2.
نویسنده : اکبری، محسن ؛ نوع پسند اصیل، سید محمد ؛ امیری، نازنین ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1394 ، سال پنجم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 21 تا 34 )
کلیدواژه ها:Searchجستجوخرید آنیخرید آنلاین آنیخرید آنلاینهیجانهای مصرف کنندهمصرفکنندگانمصرفکنندگانخرید آنلاینخرید آنلاینهیجانهای مثبتهیجانهای مثبت
-
3.
نویسنده : عابدی، بابک ؛ عسگری، ناصر ؛ صفری، حسین ؛ اسد زاده، احمد ؛ رهنما، افشین ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1394، دوره هفتم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 127 تا 144 )
کلیدواژه ها:عوامل فردیویژگیهای محیطیاحساس مثبتخرید آنیمدگراییپژوهشخریدارانمشتریانمدلمحیط فروشگاهبازار
-
4.
نویسنده : نیکبخت، محمد جواد ؛ مشبکی، اصغر ؛ خداداد حسینی، سید حمید ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1394، دوره هفتم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 985 تا 1004 )
کلیدواژه ها:خرید آنیآنی گرایی در رفتار خریدارعوامل درون فروشگاهیخریدارخریـد
-
5.
نویسنده : زارعی، عظیم ؛ بلوچی، حسین ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1394 - شماره 23 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 53 تا 68 )
کلیدواژه ها:فراترکیبخرید آنیعوامل پیشران خرید آنی
-
6.
نویسنده : غلامرضا تهرانی، ابوالقاسم ؛ میرابی، وحید رضا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1392 - شماره 9 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 107 تا 132 )
کلیدواژه ها:عزت نفسرفتار مصرف کنندهﺟﻨﺴﻴﺖتواليزﺑﺎن ﻓﺎرﺳﻲهيجانخريد آنیميل ناگهانیتوسعه بازاريابیimmediateemotion مکالمه کاويآغاز مکالمه تلفنيآشناييمکالمهزباننسبیمکانمکانشناسی