-
11.
نویسنده مسئول : علیدوستی، سیروس ؛ نویسنده : اسدی، اصغر ؛ خسروجردی، محمود ؛
مجله:پردازش و مدیریت اطلاعات»پائیز 1390 - شماره 65 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 423 تا 445 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتسروکوآلطرح غدیرارزیابی کیفیتعضویت فراگیر کتابخانههاهمکاری میان کتابخانههاپژوهشگاه علوم و فنّاوری اطلاعات ایرانوزارت علومتحقیقات و فنّاوریطرحخدمات
-
12.
نویسنده مسئول : بوژمهرانی، سارا ؛ نویسنده : فخری، پیمان ؛ فراهانی، ابوالفضل ؛ کشاورز، لقمان ؛
مجله:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»پاییز 1394 - شماره 23 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 9 تا 26 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتمشتریانسروکوالارزیابی کیفیت خدماتآکادمی ملی المپیک و پارالمپیکفن کیفیت خدمات
-
13.
نویسنده : بهشتی نیا، محمد علی ؛ ماجد، وحید ؛ وزیری، جلیل ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»بهار 1395 - شماره 121 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 25 تا 46 )
کلیدواژه ها:نظریه فازیبیمه عمرکیفیت خدماتسروکوالکانومشتریمدل کانومشتریانفازی
-
14.
نویسنده : آقایی هشجین، عسگر ؛ آرین خصال، آیدین ؛ نویسنده مسئول : فرخی، پوریا ؛
مجله:مدیریت سلامت»پاییز 1399 - شماره 81 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت بهداشت/ISC (10 صفحه - از 56 تا 65 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتسروکوالبیمارانخدمات سرپایی
-
15.
نویسنده : شاکر زاده، امین ؛
مجله:تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانههای عمومی»زمستان 1391 - شماره 71 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 443 تا 462 )
کلیدواژه ها:كتابخانه عموميكيفيت خدماتسروكوالشش سيگماتعداد نقص در ميليون فرصت
-
16.
نویسنده : ابراهیمزاده پزشکی، رضا ؛ بخشی، مرضیه ؛ مروتی شریفآبادی، علی ؛
مجله:آموزش عالی ایران»زمستان 1393 - شماره 25 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 119 تا 145 )
کلیدواژه ها:آموزش عالیکیفیت خدماتسروکوالQFDمدل تحلیل اهمیت - عملکردپاره تو
-
17.
نویسنده : نظری، رقیه ؛ وزیری، مژده ؛ عدلی، فریبا ؛
مجله:اندیشه های نوین تربیتی»تابستان 1392، دوره نهم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 151 تا 174 )
کلیدواژه ها:ﻋﻤﻠﻜﺮدسروكوالكاركنان مدارسمشتري محوريدولتيغيردولتيمشتریمدارسمشتریانمحور
-
18.
نویسنده : نورالسناء، رسول ؛ سقایی، عباس ؛ شادالویی، فائزه ؛ صمیمی، یاسر ؛
مجله:پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی»پاییز 1387 - شماره 49 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 97 تا 120 )
کلیدواژه ها:سروکوالرضایت مشتریخدمات پژوهشیاندازه گیری کیفیت خدمات و فرصت بهبود
-
19.
نویسنده : میر غفوری، سید حبیب الله ؛ شفیعی رودپشتی، میثم ؛ زارع احمدآبادی، حبیب ؛
مجله:دانشور رفتار»دی 1387 - شماره 32 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 68 تا 83 )
کلیدواژه ها:اثربخشیسروکوآلمدل تحلیل شکافطرح تکریم ارباب رجوع
-
20.
نویسنده : عبدلی یزدی، نوشین ؛ اشرف گنجویی، فریده ؛ پویان فرد، علیرضا ؛ اولیا، محمدصالح ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1395 - شماره 16 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 99 تا 120 )
کلیدواژه ها:تربیت بدنیسروکوالدانشگاه آزادکیفیت خدمات آموزشیارزیابی کیفیت خدمات آموزشیدانشجویانآموزش عالی