-
1.
نویسنده : تیموری، هادی ؛ گودرزوند چگینی، مریم ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1396 - شماره 27 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 117 تا 144 )
کلیدواژه ها:عوامل فردیعوامل سازمانیبانکداری الکترونیکیوفاداری الکترونیکیتعهد الکترونیکی
-
2.
نویسنده مسئول : میرتقیان رودسری، سیّد محمّد ؛ نویسنده : کروبی، مهدی ؛ غریبی، نجمه ؛ ناسوتی، مهشید ؛
مجله:مطالعات رسانه های نوین»تابستان 1401- شماره 30 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 325 تا 349 )
کلیدواژه ها:سفرگردشگریوفاداری الکترونیکیسایت های شبکه اجتماعی
-
3.
نویسنده : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ سلیمان زاده، امید ؛ شاه میرزایی، وحیدرضا ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1396 - شماره 28 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 127 تا 140 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندوفاداری الکترونیکیرضایت الکترونیکیاعتماد الکترونیکیکیفیت خدمات الکترونیک
-
4.
نویسنده : خداداد حسینی، سید حمید ؛ مشبکی اصفهانی، اصغر ؛ ملایی، فاطمه ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1396 - شماره 25 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 1 تا 16 )
کلیدواژه ها:وفاداری الکترونیکیرضایت الکترونیکیارزش ادراکشدهکیفیت خدمات الکترونیکیتبلیغات توصیهای الکترونیکی
-
5.
نویسنده : تیموری، هادی ؛ گودرزوند چگینی، مریم ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1397 - شماره 19 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (33 صفحه - از 65 تا 97 )
کلیدواژه ها:عوامل فردیعوامل سازمانیبانکداری الکترونیکیوفاداری الکترونیکیرضایت الکترونیکی
-
6.
نویسنده : گلشاهی، بهنام ؛ اردلان، امید ؛ نویسنده مسئول : درستکار احمدی، ناهید ؛
مجله:مطالعات بین رشته ای دانش راهبردی»پاییز 1400 - شماره 44 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 315 تا 340 )
کلیدواژه ها:اعتمادرضایتمندیوفاداری الکترونیکیریسک درک شدهخدمات بیمهای الکترونیک ساتامشتریالکترونیکیمشتریانوفاداری الکترونیکی مشتریرضایت