-
1.
نویسنده : حمیدیان پور، فخریه ؛ پوردهقان، عادل ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»فروردین و اردیبهشت 1394 - شماره 70 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 56 تا 71 )
کلیدواژه ها:آمیخته بازاریابیکیفیت ادراک شدهتصویر برندوفاداری به برندارزش ویژه برند
-
2.
نویسنده : مهرانی، هرمز ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1395 - شماره 78 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 68 تا 84 )
کلیدواژه ها:شخصیت برندوفاداری به برنداعتماد به برندهویت برندبرندهای تلفن همراه
-
3.
نویسنده : اسماعیلپور، مجید ؛ برجویی، صاحبه ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1395 - شماره 78 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 56 تا 67 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریتصویر شرکتوفاداری به برندارزش ویژه برندتداعی برند
-
4.
نویسنده : چیرانی، ابراهیم ؛ روشان، سارا ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1391 - شماره 54 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 1 تا 12 )
کلیدواژه ها:تصویر برندوفاداری به برندلوازم خانگیآگاهی برنداستراتژیهای بازاریابی
-
5.
نویسنده : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ مداح، مرتضی ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»آذر و دی 1392 - شماره 62 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 31 تا 44 )
کلیدواژه ها:تبليغاتوفاداري به برندآگاهي از برنددرك از كيفيت برنددارايي برند كلي