-
1.
نویسنده : شادی وند، اعظم ؛ ازمشا، طاهره ؛ مهدی پور، عبدالرحمن ؛
مجله:مدیریت ورزشی»مرداد و شهریور 1395 - شماره 32 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 359 تا 373 )
کلیدواژه ها:آمیخته بازاریابیوفاداریآگاهی از برندارزش ویژهکیفیت ادراکیمدلمشتریبرندهای ورزشیبرازش
-
2.
نویسنده : حسینی، میرزا حسن ؛ احمدی نژاد، مصطفی ؛ قادری نوشهر، سمیه ؛
مجله:آموزش عالی ایران»زمستان 1391 - شماره 17 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 39 تا 61 )
کلیدواژه ها:وفاداریرضایت مندیکیفیت ادراکیتبلیغات کلامیتصویر ذهنی دانشگاه
-
3.
نویسنده : خادم، فائزه ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ خادمی، مهدی ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»زمستان 1394 - شماره 40 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 67 تا 84 )
کلیدواژه ها:تصویر ذهنیسبک زندگیوفاداری مشتریخودانگارهکیفیت ادراکیارزش ادراکشده مشتریمشتریمشتریانوفاداریارزش ادراکشدهارزش ادراکی
-
4.
نویسنده : رضایی عرب، رقیه ؛ نظری، محسن ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1393 - شماره 13 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 209 تا 226 )
کلیدواژه ها:درگیری ذهنیقصد خریدکیفیت ادراکیعلائم بیرونی کیفیتاسمارت پی ال اس
-
5.
نویسنده : Wahdattalab، Massud ؛ Hashemi، Touraj ؛ Ghadimzadeh، Somayyeh ؛
مجله:Bagh-e Nazar»March 2020, Volume16 - Number 81 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 45 تا 58 )
کلیدواژه ها:زیباییشناسیاسلامیمعماری ایرانیکیفیت ادراکیظرافتeleganceperceived qualityIslamic ArchitectureAestheticsIranian