-
1.
نویسنده : مرادی دیزگرانی، میلاد ؛ آقایی کردشامی، ابوذر ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»بهار 1399، سال پانزدهم - شماره 46 رتبه B (دانشگاه آزاد (19 صفحه - از 53 تا 71 )
کلیدواژه ها:قصد خریداینستاگراملذت محتوالذت روابط اجتماعیتشدید مشتری
-
2.
نویسنده : یاوری، شیما ؛ نویسنده مسئول : صابری، سید محمود ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1396 - شماره 31 (ویژه نامه) رتبه B (دانشگاه آزاد (8 صفحه - از 219 تا 226 )
کلیدواژه ها:شهرداری تهرانقصد خریدمحتوای پیام تبلیغـاتینگرش افرادادراک افرادشخصی سازی کردن پیامک های تبلیغاتی
-
3.
نویسنده : کاظمی، رضا ؛ ایمان خان، نیلوفر ؛ نویسنده مسئول : فتاحی، مجید ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»تابستان 1400 - شماره 50 رتبه B (دانشگاه آزاد (20 صفحه - از 416 تا 435 )
کلیدواژه ها:قصد خریدبازاریابی حسیبهبود تجربه مشتریفروشگاههای زنجیرهای افق کوروشروش
-
4.
نویسنده مسئول : نصیرزاده، فاطمه ؛ نویسنده : گودرزی، مسعود ؛
مجله:مطالعات کمی در مدیریت»بهار 1401 - شماره 48 رتبه B (دانشگاه آزاد (20 صفحه - از 51 تا 70 )
کلیدواژه ها:سودمندیتاثیرات اجتماعیقصد خریدریسک درک شده
-
5.
نویسنده : خورسند دلچه، علی ؛ جلال پور، صدیقه ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»بهار 1399، سال پانزدهم - شماره 46 رتبه B (دانشگاه آزاد (20 صفحه - از 33 تا 52 )
کلیدواژه ها:تجارت الکترونیککیفیت وبسایتقصد خریدریسک درک شدهشهرت وبسایت
-
6.
نویسنده : قوامی لاهیجی، شیوا ؛ باقری، مهدی ؛ محبی، سراج الدین ؛ نویسنده مسئول : میرابی، وحید رضا ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»پاییز 1399 - شماره 47 رتبه B (دانشگاه آزاد (26 صفحه - از 314 تا 339 )
کلیدواژه ها:قصد خریدرسانههای اجتماعیتئوری داده بنیادصنعت خرده فروشیبازاریابی محتوا
-
7.
نویسنده : ظریف ثاقب، مریم ؛ فلاح، میرفیض ؛ نویسنده مسئول : نوربخش، سیدکامران ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»تابستان 1399 - شماره 46 رتبه B (دانشگاه آزاد (27 صفحه - از 322 تا 348 )
کلیدواژه ها:قصد خریدتحلیل MICMACالگوسازی ساختاری ـ تفسیریمحصولات غذایی خارجی
-
8.
نویسنده : روستا، علیرضا ؛
مجله:ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی»بهار 1401، دوره یازدهم - شماره 4 رتبه B (دانشگاه آزاد/ISC (35 صفحه - از 75 تا 109 )
کلیدواژه ها:قصد خریدنوآوری بازاریابیتبلیغات خلاقانهرفتار خرید واقعیو شرکت دیجی کالاقصد خرید مشتریانتجربه خرید آنلاینمصرفکنندگان
-
9.
نویسنده : ملکی مین باش زرگاه، مرتضی ؛ زارعی، عظیم ؛ نویسنده مسئول : اسدزاده، محبوبه ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1396 - شماره 31 (ویژه نامه) رتبه B (دانشگاه آزاد (9 صفحه - از 249 تا 257 )
کلیدواژه ها:صنعت بیمهارزش ویژه برندقصد خریدتبلیغات از طریق پیام کوتاه