-
1.
نویسنده مسئول : عادل، حسین ؛ نویسنده : علیرضایی، ابوتراب ؛ جلالی، سید مهدی ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»پاییز 1397، سال سیزدهم - شماره 40 رتبه C (دانشگاه آزاد (20 صفحه - از 63 تا 82 )
کلیدواژه ها:جنسیترضایتریسک درکشدهقصد خرید مجدد و آیندهنگاریمزایای درکشدهتداوم اعتماد
-
2.
نویسنده مسئول : خادمی، علی اکبر ؛ نویسنده : فرازنده، هانیه ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»پاییز 1398، سال چهاردهم - شماره 44 رتبه C (دانشگاه آزاد (20 صفحه - از 41 تا 60 )
کلیدواژه ها:تعهدرضایتاعتمادقصد خرید آنلاینخلق ارزش برندکیفیت ارتباط مشتری
-
3.
نویسنده مسئول : نیک بخش، رضا ؛ نویسنده : نظری، ناصر ؛
مجله:مدیریت و رفتار سازمانی در ورزش»زمستان 1400 - شماره 15 رتبه C (دانشگاه آزاد (15 صفحه - از 45 تا 59 )
کلیدواژه ها:ارزش درک شدهرضایتوفاداریدسترسی به خدماتدرک کیفیت خدمات
-
4.
نویسنده : خون سیاوش، محسن ؛ امیراصل، الیکا ؛ محمدی پور پامساری، مجید ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»پاییز 1396، سال دوازدهم - شماره 36 رتبه C (دانشگاه آزاد (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:رضایتاعتمادوفاداریبانکداری اینترنتیارزش ویژه برندامنیت ادراک شدهکیفیت ادراک شده خدمات