پاییز 1397، سال سیزدهم - شماره 40 رتبه C (دانشگاه آزاد)
-
نویسنده مسئول : علی اسماعیلی، زهره ؛ نویسنده : خیری، بهرام ؛
(32 صفحه - از 1 تا 32 )
کلیدواژه ها:بازاریابی فرهنگیبازاریابی اصالیبازاریابی پراگماتیکشیفت پارادایمیبرند اصیل
-
نویسنده مسئول : برخورداری، علی ؛ نویسنده : کوزه گر، غلامرضا ؛ فریدچهر، الهام ؛
(15 صفحه - از 33 تا 47 )
کلیدواژه ها:بازارگراییبازاریابی کارآفرینانهارتباطاتخصوصیات کارافرین
-
نویسنده : شاهین فر، الهه ؛ نویسنده مسئول : آزاد، ناصر ؛
(14 صفحه - از 49 تا 62 )
کلیدواژه ها:آگاهی از برندخبرگی بازارخرید لذت جویانهآگاهی از قیمت
-
نویسنده مسئول : عادل، حسین ؛ نویسنده : علیرضایی، ابوتراب ؛ جلالی، سید مهدی ؛
(20 صفحه - از 63 تا 82 )
کلیدواژه ها:جنسیترضایتریسک درکشدهقصد خرید مجدد و آیندهنگاریمزایای درکشدهتداوم اعتماد
-
نویسنده مسئول : باقری، مهدی ؛ نویسنده : غیاث آبادی فراهانی، مریم ؛
(12 صفحه - از 83 تا 94 )
کلیدواژه ها:نوستالژینگرش به برندپاسخ عاطفی به نام تجاریقصد تجاری
-
نویسنده : کیماسی، مسعود ؛ نصیر، ملیکا ؛ نویسنده مسئول : عموئی اوجاکی، علی ؛
(21 صفحه - از 95 تا 115 )
کلیدواژه ها:زنجیره ارزشتکنیک نردبانیماتریس استنباطینظریه ابزار-هدفنقشه سلسله مراتبی ارزش