-
1.
نویسنده : مجنونیان نوش آبادی، مریم ؛ سعیدی، حمید ؛ چیت ساز، شهرزاد ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»پاییز 1396، سال دوازدهم - شماره 36 رتبه C (دانشگاه آزاد (13 صفحه - از 21 تا 33 )
کلیدواژه ها:نگرشقصد خریدطرح عاملیخودپنداره فردیخودپنداره جمعیحسنوستالژیقصد توصیهعلی-آزمایشی
-
2.
نویسنده : اله وردی، زهرا ؛ نویسنده مسئول : لندران اصفهانی، سعید ؛
مجله:مطالعات مدیریت و توسعه پایدار»تابستان 1400-شماره 2 رتبه C (دانشگاه آزاد (23 صفحه - از 194 تا 216 )
کلیدواژه ها:فناوری اطلاعاتعوامل اجتماعیمدل پذیرش فناوریقصد خریدذهنآگاهی
-
3.
نویسنده : باقری، سیدمحمد ؛ قلی پور گودرزی، آزیتا ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»بهار 1396، سال دوازدهم - شماره 34 رتبه C (دانشگاه آزاد (17 صفحه - از 77 تا 93 )
کلیدواژه ها:قصد خریدنگرش نسبت به تبلیغگرایش به تبلیغاثربخشی تبلیغادراک از طنزقصد استفاده از نام تجاری
-
4.
نویسنده : سلطانی، نادعلی ؛ نوروزی، محمدصالح ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»بهار 1396، سال دوازدهم - شماره 34 رتبه C (دانشگاه آزاد (12 صفحه - از 41 تا 52 )
کلیدواژه ها:نگرشهنجارهای ذهنیکنترل رفتاریقصد خریدکالای قاچاق
-
5.
نویسنده مسئول : قربی، سیده سمیه ؛ نویسنده : قاسمی نامقی، محمد ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»پاییز 1398، سال چهاردهم - شماره 44 رتبه C (دانشگاه آزاد (12 صفحه - از 61 تا 72 )
کلیدواژه ها:قصد خریدبازاریابی چریکیتبلیغات دهان به دهان الکترونیکی
-
6.
نویسنده : فیضی، زهرا ؛ غفاری آشتیانی، پیمان ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»زمستان 1397، سال سیزدهم - شماره 41 رتبه C (دانشگاه آزاد (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:قصد خریدرسانههای اجتماعیارتباط با مشترینفوذ اجتماعی هنجارینفوذ اجتماعی اطلاعاتی