-
1.
نویسنده : بهاری، جعفر ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛
مجله:مهندسی مدیریت نوین»پاییر و زمستان 1396، سال ششم - شماره22و23 رتبه C (دانشگاه آزاد (13 صفحه - از 59 تا 71 )
کلیدواژه ها:صنعت بانکداریکیفیت خدماتتبریزمدل سروکوالرضایت مشتری
-
2.
نویسنده : ریاضی، تهمینه ؛ سپاسی، حسین ؛ نویسنده مسئول : نوربخش، پریوش ؛
مجله:علوم ورزش»زمستان 1396- شماره 28 رتبه C (دانشگاه آزاد (12 صفحه - از 27 تا 38 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتهوادارانحضور مجدد
-
3.
نویسنده : نجفی زاده، نادره السادات ؛ میرزایی، علی اکبر ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»تابستان 1397، سال سیزدهم - شماره 39 رتبه C (دانشگاه آزاد (18 صفحه - از 37 تا 54 )
کلیدواژه ها:تصویر ذهنیکیفیت خدماتکیفیترضایت مشتریارزش ادراک شدهنیات رفتاریکیفیت محیط فیزیکی
-
4.
نویسنده : اشرفی، نیلوفر ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»زمستان 1396، سال دوازدهم - شماره 37 رتبه C (دانشگاه آزاد (18 صفحه - از 1 تا 18 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتارزش ادراک شدهشخصیسازیتبلیغات شفاهی مثبتخطای روانی قرارداد
-
5.
نویسنده مسئول : مدنی، امیرمحسن ؛ نویسنده : باقری نظام آباد، لیلا ؛ جمالی، جواد ؛
مجله:مطالعات مدیریت و توسعه پایدار»زمستان 1400-شماره 4 رتبه C (دانشگاه آزاد (22 صفحه - از 83 تا 104 )
کلیدواژه ها:خلاقیتکیفیت خدماتسبک طراحیهتل پنج ستاره
-
6.
نویسنده مسئول : ولی، مجید ؛ نویسنده : صابونچی، رضا ؛ احمدی، سیروس ؛
مجله:مدیریت و رفتار سازمانی در ورزش»بهار 1400 - شماره 12 رتبه C (دانشگاه آزاد (11 صفحه - از 75 تا 85 )
کلیدواژه ها:کیفیتخدماترضایتمشتریحمایت سازمانیمدیریتدانش
-
7.
نویسنده : غریب نواز، نادر ؛ زمردیان، غلامرضا ؛ انصاری، محمد ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»بهار 1396 - شماره 33 رتبه C (دانشگاه آزاد (14 صفحه - از 67 تا 80 )
کلیدواژه ها:شهرتکیفیت خدماتهزینه تعویضتعویض برند (بانک)تعویض غیرارادی
-
8.
نویسنده : صفرپور، علیرضا ؛ غفاری، رحمان ؛ احمدی، مسعود ؛
مجله:تحقیقات مدیریت آموزشی»پاییز 1400- شماره 49 رتبه C (دانشگاه آزاد (26 صفحه - از 69 تا 94 )
کلیدواژه ها:نوآوریشهرداریکیفیت خدماتنوآوری باز خدماتی
-
9.
نویسنده : محمودی، احمد ؛ خنجری، آرزو ؛ نویسنده مسئول : عبدالملکی، حسین ؛
مجله:علوم ورزش»زمستان 1396- شماره 28 رتبه C (دانشگاه آزاد (17 صفحه - از 73 تا 89 )
کلیدواژه ها:پایاییرواییساختار عاملیکیفیت خدماتمشتریان