-
1.
نویسنده : کشکر، سارا ؛ سلمان، زهرا ؛ جباری، ژاله ؛
مجله:مدیریت ورزشی»پاییز 1392 - شماره 18 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 117 تا 136 )
کلیدواژه ها:رضایتمندیبانوان ورزشکاروفاداریپوشاک ورزشیبدنساز
-
2.
مجله:پژوهش در مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی»بهار و تابستان 1393- شماره 23 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 77 تا 90 )
-
3.
نویسنده : ایرانمنش، مژده ؛ شریفیان، اسماعیل ؛
مجله:پژوهش در مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی»بهار و تابستان 1394 - شماره 25 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 73 تا 82 )
-
4.
نویسنده : ایرانمنش، مژده ؛ شریفیان، اسماعیل ؛ قهرمان تبریزی، کوروش ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1395 - شماره 16 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 1 تا 15 )
کلیدواژه ها:ایرانفوتبالنام تجاریوفاداریپوشاک ورزشیوفـاداری بـه نـام تجـاری
-
5.
نویسنده : یوسفی، بهرام ؛ صفری تکیه، شیوا ؛
مجله:مدیریت و توسعه ورزش»بهار و تابستان 1395 - شماره 8 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 201 تا 216 )
کلیدواژه ها:ورزشکارغیر ورزشکارمشتریارزش ویژه برندپوشاک ورزشی
-
6.
نویسنده : آزادی، رسول ؛ یوسفی، بهرام ؛ عیدی، حسین ؛
مجله:پژوهش در ورزش تربیتی»بهار و تابستان 1394 - شماره 8 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 53 تا 74 )
کلیدواژه ها:آمیخته بازاریابیدانشجویان تربیت بدنیارزش ویژه برندپوشاک ورزشیارزش ویژهمدلعناصر آمیخته بازاریابیپژوهشقیمتتبلیغاتصنعت پوشاک ورزشیپرسشنامهآگاهی و تداعی