keyword Service Quality / (264 Article)
- Sort by
- Date
-
21.
Writer : طبائیان، ریحانه السادات ؛ انصاری، آذرنوش ؛ Corresponding Author : محمد شفیعی، مجید ؛
Journal:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1401 - شماره 38 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (19 page(s) - From 195 to 213 )
Keywords:قصد خرید مجدددرگیری مشتریبازی پردازیکیفیت خدمات الکترونیک بازی پردازی شدهGamified ECustomer engagementService QualityBehavioral intentionGamification
-
22.
Writer : سید حسینی، سیدمجید ؛ نعمتی زاده، سینا ؛ فلاح شمس، میرفیض ؛
Journal:جامعه شناسی سیاسی ایران»بهمن 1401 - شماره 27 ISC (21 page(s) - From 1308 to 1328 )
Keywords:کیفیت خدماتتعهدسازمانیبازاریابی داخلیکار احساسیتصویرذهنی کارکنان از برند سازمانemployees' image of the organization's brandEmotional LaborInternal MarketingService QualityOrganizational commitmentسازمانمدلرقابتیپژوهش
-
23.
Writer : حسیننژاد گرگری، میهن ؛ ابراهیمی دیشابی، محمد رضا ؛ Corresponding Author : عبداللهی ازگمی، محمد ؛
Journal:پدافند الکترونیکی و سایبری»زمستان 1401، سال دهم - شماره 4 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (9 page(s) - From 53 to 61 )
Keywords:اعتماددادهکاویکیفیت سرویسرایانش ابریشبکه بیزیسرویس ابریCloud ServiceBayesian networkTrustData miningCloud computingService Quality
-
24.
Writer : ضرغامی، علی ؛ بهرام زاده، محمدرضا ؛ Corresponding Author : هادی زاده، علی اصغر ؛
Journal:جستارهایی در مدیریت»زمستان 1401 - شماره 1 (19 page(s) - From 2 to 20 )
Keywords:سرمایه اجتماعیکیفیت خدماتبازاریابی داخلیInternal MarketingService QualitySocial Capital
-
25.
Writer : احمدی، ابوالقاسم ؛ مومنی، ماندان ؛ Corresponding Author : رحیمی نیک، اعظم ؛
Journal:مدیریت کسب و کار»زمستان 1401 - شماره 56 Ranking B (Azad University (20 page(s) - From 1 to 20 )
Keywords:کیفیت خدماترضایت مشتریرستورانرویکرد دادهبنیادService Qualitycustomer satisfactionGrounded theory approachRestaurantمشتریکدگذاری
-
26.
Writer : مصطفی پور حسین آبادی، مریم ؛ جهانیان، رمضان ؛
Journal:مطالعات آینده پژوهی و سیاستگذاری»زمستان 1401، دوره هشتم - شماره 29 (26 page(s) - From 9 to 34 )
Keywords:کیفیت خدماتنظام آموزش عالیبهبود و توسعهHigher Education Systemimprovement and developmentService Quality
-
27.
Writer : رزمجویی، فروغ ؛ Corresponding Author : انوری، علیرضا ؛
Journal:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1401 - شماره 87 (19 page(s) - From 1325 to 1343 )
Keywords:کیفیت خدماتمدیریت هزینهویکور فازیمدل ترکیبی سلسله مراتبیhierarchical hybrid modelFuzzy Vikorcost managementService Quality
-
28.
Writer : خراسانچی، مهرناز ؛ شهمیرزادی، طیبه ؛
Journal:دانش شناسی»زمستان 1401 - شماره 59 Ranking B (Azad University/ISC (16 page(s) - From 19 to 34 )
Keywords:کیفیت خدماتتفکر پلتفرمیلیبکوالکتابخانه عمومی حسینیه ارشاد تهرانHosseinieh Ershad Public LibraryPlatform ThinkingLibQUALService QualityTehran
-
29.
Writer : Rajabian، Marzieh ؛ Corresponding Author : Dehghan، Narges ؛
Journal:space ontology international journal»Summer 2022, Volume 11 - Number 29 Ranking A+ (Azad University/ISC (18 page(s) - From 57 to 74 )
Keywords:Service QualityResidential SatisfactionIndividual characteristicsphysical environmentelderlies
-
30.
Writer : حاج کاظم کاشانی، نسیم ؛
Journal:پژوهش های پیشرفت و تعالی»پاییز 1401 - شماره 11 (16 page(s) - From 23 to 38 )
Keywords:کیفیت خدماتتعهد عاطفیرضایت مشتریاعتماد مشتریService Qualitycustomer satisfactionCustomer TrustEmotional commitment
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- ب (62 Article)
- علمی-پژوهشی (57 Article)
- الف (9 Article)
- ج (8 Article)
- بین المللی (3 Article)
- د (2 Article)
- علمی-ترویجی (2 Article)
Congress Scientific Rank
- Conference ملی (1 Article)