keyword Service Quality / (264 Article)
- Sort by
- Date
-
41.
Writer : جمشیدی، بهنام ؛
Journal:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1401 - شماره 85 (15 page(s) - From 1658 to 1672 )
Keywords:بانک کشاورزیکیفیت خدماترضایت مشتریانمسئولیت پذیری اجتماعیفراشبندCustomer perceivedFarashbandService Qualitycustomer satisfactionSocial ResponsibilityAgricultural Bankرضایت مشتریبانکمسئولیت
-
42.
Writer : Pande Nyoman Yuliani ؛ I Ketut Rahyuda ؛
Journal:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»May 2021, Volume 18 - Nomber 8 (16 page(s) - From 595 to 610 )
Keywords:Service Qualitycustomer satisfactioncustomer loyaltycorporate imagecredit card
-
43.
Writer : Aysha Anwar ؛ Dr. Shahid Minhas ؛ Kiran Sajid ؛ Dr. Asghar Ullah Khan ؛
Journal:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»May 2021, Volume 18 - Nomber 8 (16 page(s) - From 3550 to 3565 )
Keywords:Service QualityIslamic bankcustomer’s satisfactionconventional bankCustomer Expectations
-
44.
Writer : Amith Kumar Reddy ؛ Dr. Megharaja. B ؛
Journal:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»May 2021, Volume 18 - Nomber 8 (12 page(s) - From 4220 to 4231 )
Keywords:reliabilityTechnologyService QualityE-bankingcustomer satisfactionInnovationsLebanese banking sector
-
45.
Corresponding Author : سیف اللهی، ناصر ؛ Writer : موحد، سید محمد رضا ؛
Journal:پژوهش های مدیریت عمومی»بهار 1401 - شماره 55 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (21 page(s) - From 158 to 178 )
Keywords:کیفیت خدماتمدیریت ارتباط با مشتریصنعت هتلداریدانش مشتریCustomer relationship managementhotel industryCustomer knowledgeservicequalityمشتریمشـتریارتبـاط بـا مشـتری
-
46.
Writer : بهروش، عباس ؛ Corresponding Author : بهبودی، امید ؛
Journal:گردشگری و اوقات فراغت»بهار و تابستان 1401 - شماره 13 (20 page(s) - From 1 to 20 )
Keywords:کیفیت خدماتوفاداری مشتریانرضایت مسافرانتصویر مشتریانارزش ادراکشدۀ مشتریانPassenger SatisfactionCustomer Imageperceived customer valueService Qualitycustomer loyalty
-
47.
Corresponding Author : فاریابی، محمد ؛ Writer : جبارزاده، یونس ؛ ابراهیمی خراجو، وحیده ؛
Journal:گردشگری و توسعه»بهار 1401 - شماره 30 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 295 to 312 )
Keywords:بازاریابی دهانبهدهانهمدلیکیفیت خدماتگردشگری سلامتقصد خریدService QualityEmpathyPurchase Intentionhealth tourismword of mouth marketing
-
48.
Corresponding Author : یکتایار، مظفر ؛ Writer : خدامرادپور، مژگان ؛ احمدی، سامان ؛
Journal:مدیریت دانش در ورزش»بهار 1401، دوره اول - شماره 2 Ranking A (Azad University (11 page(s) - From 37 to 47 )
Keywords:مزیت رقابتیکیفیت خدماتبرند کارفرماCompetitive AdvantageEmployer BrandService Qualityسنندجباشگاههای ورزشی
-
49.
Writer : سلطانی نژاد، نیما ؛ اسفیدانی، محمدرحیم ؛ جندقی، غلامرضا ؛ Corresponding Author : سلطانی، مرتضی ؛
Journal:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار 1401 - شماره 27 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 3 to 26 )
Keywords:کیفیت خدماتارزش ادراک شدهتصویر برندقصد خریدتصویر فروشگاهریسک ادراک شدهبرند خصوصیbrand imagePurchase Intentionstore imagePrivate label brandPerceived valueperceived riskService Quality
-
50.
Writer : شفیعی، علی ؛ Corresponding Author : جمشیدی، مینا ؛
Journal:تحقیقات مدیریت آموزشی»بهار 1401- شماره 51 Ranking A (Azad University (12 page(s) - From 41 to 52 )
Keywords:مدل سرکوالعوامل ملموسقابلیت اطمینان رضایت مشتریان و کیفیت خدماتTangibility factorsServqual ModelreliabilityService Qualitycustomer satisfactionمشتریخدماتکیفیت خدماتمشتریان
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- ب (62 Article)
- علمی-پژوهشی (57 Article)
- الف (9 Article)
- ج (8 Article)
- بین المللی (3 Article)
- د (2 Article)
- علمی-ترویجی (2 Article)
Congress Scientific Rank
- Conference ملی (1 Article)