پاییز 1401، دوره چهاردهم - شماره 3 Ranking الف (Ministry of Science)
-
Writer : دیواندری، علی ؛
(2 page(s) - From 277 to 278 )
-
Writer : بهاگیر، اسدالله ؛ لبافی، سمیه ؛ Corresponding Author : روشندل اربطانی، طاهر ؛
(24 page(s) - From 377 to 400 )
Keywords:وفاداری به برندپلتفرم رسانهایخوداظهاری برنددرگیرسازی کاربرروبیکامشارکت کاربرBrand self-expressionMedia platformRubikabrand loyaltyuser participationUser engagementکاربرپلتفرمرسانهایبرنـدارزشبـا
-
Corresponding Author : فرتاش، کیارش ؛ Writer : حبیبی آشتیانی، علیرضا ؛
(17 page(s) - From 401 to 417 )
Keywords:نوآوری در مدل کسبوکارشرکتهای مستقر در پارکپارک دانشگاه شریفپارک علم و فناوریBusiness Model InnovationPark’s TenantsS&T ParksSharif Parkنوآوریپارکعملکرد شرکتمدل کسب و کارهـا
-
Corresponding Author : عبدالهی، علی ؛ Writer : مزارعی، سجاد ؛ حسینی، سید محمود ؛ اخوان خرازیان، مریم ؛
(27 page(s) - From 418 to 444 )
Keywords:مرور نظاممندکمیابسازی محصولنسخههای محدودProduct scarcityScarcity frameworkSystematic reviewمحصولمصرفمحصـولمصرفکنندهپژوهشبـه
-
Corresponding Author : نوروزی، حسین ؛ Writer : نصرتپناه، رسول ؛ بارانی، صمد ؛
(30 page(s) - From 445 to 474 )
Keywords:عملکردمزیت رقابتینوآوری مدل کسبوکارقابلیت پویارهبری دیجیتالDigital LeadershipBusiness Model InnovationPerformanceCompetitive Advantagedynamic capabilityنوآوری مدل کسب و کارمزیت رقابتی پایدارعملکرد شرکتقابلیتدانش بنیان
-
Writer : شریعت نژاد، علی ؛ موسوی، سید نجمالدین ؛ Corresponding Author : ناصرپور، مهرداد ؛
(20 page(s) - From 475 to 494 )
Keywords:قیمتگذاریفروشصنعت لوازم خانگیارتباط با مشتریباندلینگ اجتماعیsalescustomer relationshiphome appliance industrySocial BundlingPricingقیمتمشتری
-
Corresponding Author : شیرخدایی، میثم ؛ Writer : فلاح لاجیمی، حمیدرضا ؛ ادبی فیروزجایی، علی ؛ خانجانزاده کاکرودی، نوید ؛ نجات، سهیل ؛
(24 page(s) - From 495 to 518 )
Keywords:اینفلوئنسربازاریابی رسانه اجتماعیانتخاب اینفلوئنسربازاریابی اینفلوئنسرروش فوکامSocial Media MarketingFUCOM MethodInfluencer selectionInfluencer MarketingInfluencerاینستاگرامبازاریابیبـاشاخص
-
Writer : تلو حسینی، فرخ ؛ عیوضی حشمت، علی اصغر ؛ Corresponding Author : ثانوی فرد، رسول ؛
(52 page(s) - From 519 to 570 )
Keywords:تئوری دادهبنیادمدل بلوغ بازاریابی B2Bعملیات و فرایند بازاریابی B2Bابزار و پلتفرم بازاریابی B2Bشاخصهای کلیدی عملکرد B2BB2B marketing maturity modelB2B marketing operation and ProcessB2B market tools and platformKey B2B performance indicatorsgrounded theoryبازاریابیمشتریفروشهـابـا