بهار 1395، دوره هشتم - شماره 1 Ranking Science-Research (Ministry of Science)
-
Writer : اسماعیل پور، رضا ؛ دوستار، محمد ؛ طاهرپرور، نسترن ؛
(28 page(s) - From 1 to 28 )
Keywords:نوآوریعملکرد سازمانمدیریت دانش مشتریجریانهای دانش مشتریانمشتریدانشعملکردمشـتریبانکمشتریاندانش دربارة مشتریاطلاعات
-
Writer : بخشی زاده، کبری ؛ خلیلی رودی، مرتضی ؛ رضائیان اکبرزاده، سامان ؛
(18 page(s) - From 29 to 46 )
Keywords:شخصیترفتار مصرفکنندهدرگیری ذهنیخرید آنیارزیابی هنجاریتمایل به خرید آنی
-
Writer : دیواندری، علی ؛ داودیان، امیر حسین ؛ نظری، محسن ؛ معماریانی، عزیز الله ؛
(26 page(s) - From 47 to 72 )
Keywords:راهبرد بازاریابیارزش ویژة مشتریمحرکهای ارزش ویژة مشترینظریة برخاسته از دادههمشتریبانکبازاریابیمشتریانمشـتریارزش
-
Writer : سپندارند، صادق ؛ حقیقی کفاش، مهدی ؛ ناصحی فر، وحید ؛ خاشعی، وحید ؛
(16 page(s) - From 73 to 88 )
Keywords:بانکداریبانکداری جامعمدل کسبوکارابعاد مدل کسبوکاربانکمدل کسب و کارمشتری
-
Writer : سیدجوادین، سید رضا ؛ صفری، حسین ؛ ابراهیمی، عباس ؛
(28 page(s) - From 89 to 116 )
Keywords:شرکت مادرریسکهای راهبردمالتی گراندد تئوریهولدینگشرکتهای هولدینگریسکراهبردراهبردیمدیرانفراترکیب
-
Writer : شاهبندرزاده، حمید ؛ کبگانی، محمد حسین ؛
(20 page(s) - From 117 to 136 )
Keywords:فازیمدلسازی ریاضیراهبرد اقیانوس آبیاقیانوس قرمزغیرخطیراهبرد اقیانوس آبیBlue Ocean Strategyمدلکارکنانراهبردی
-
Writer : شیخ، رضا ؛ محمدی، عفت ؛
(22 page(s) - From 137 to 158 )
Keywords:نظریۀ اعداد Dنظریۀ مجموعۀ رافطرح محصولعدمقطعیتمشتریکیفیتاطلاعاتطراحیمشتریانAHP
-
Writer : شیوا، آیدا ؛ آقا زاده، هاشم ؛ حیدری، علی ؛
(24 page(s) - From 159 to 182 )
Keywords:دوگانگیپویایی کسبوکارراهبردهای بازارگراییراهبردهای نوآوریعوامل کلیدی موفقیت بنگاهبازارگرایینوآوریبنگاهاکتشافیشاخصبازارگرایی بهره بردارانه
-
Writer : عابدی، حسین ؛ قلیچ خانی، محمد حسن ؛
(22 page(s) - From 183 to 204 )
Keywords:رضایتتصویر شرکتتصویر مقصدبازاریابی تجربیهتلمشتریمشتریان
-
Writer : علیزاده ثانی، محسن ؛ نجات، سهیل ؛
(24 page(s) - From 205 to 228 )
Keywords:نفتنخبگانبرند کارفرماجذابیت برند کارفرماشهرت سازمانکارفرمـاسازمانجذبکار
-
Writer : موسوی، سید نجم الدین ؛
(15 page(s) - From 229 to 243 )
Keywords:صنایع غذاییارزش ویژة برندچشمانداز برندعملکرد محصولموضعیابی برندصنایع غذایی ایرانارزش ویژةبرنـد