بهار 1400، دوره سیزدهم ، شماره 1 Ranking الف (Ministry of Science)
-
Writer : نظری، محسن ؛
(2 page(s) - From 1 to 2 )
-
Corresponding Author : آذر، عادل ؛ Writer : معزز، هاشم ؛ هاشمی، مهدی ؛
(18 page(s) - From 3 to 20 )
Keywords:عدم اطمینانتحلیل عاملیاقتصاد مقاومتیتحلیل تمشرکاء استراتژیکStrategic PartnersFactor analysisuncertaintyThematic AnalysisResilient Economyشرکت ملی نفت ایرانمدلدستهبندی
-
Corresponding Author : رنجبر، محمدهادی ؛ Writer : حاجی پور، بهمن ؛ رحمتی، محمدحسین ؛ شاه حسینی، محمدعلی ؛ یزدانی، حمید رضا ؛
(21 page(s) - From 21 to 41 )
Keywords:استراتژیهویت سازمانیفراترکیبجهتگیری هویت سازمانیOrganizational Identity OrientationMeta-SynthesisStrategyOrganizational identityپژوهشاستراتژیکمفهوممدیریت استراتژیک
-
Corresponding Author : هاشمی، سید رامین ؛ Writer : مشبکی اصفهانی، اصغر ؛ کردنائیج، دکتر اسدالله ؛ خداداد حسینی، سید حمید ؛
(24 page(s) - From 42 to 65 )
Keywords:استراتژینظریه داده بنیادتنوعبخشیشرکتهای چند کسبوکارهMulti-Business Companiesgrounded theoryStrategyDiversificationتنوعبخشیتنوعاستراتژی تنوعبخشیمدیرانپژوهشاستراتژی تنوعمدلمقوله
-
Writer : نژادعلی لفمجانی، حمیدرضا ؛ کریمی، تورج ؛ سلطانی، مرتضی ؛ Corresponding Author : ایرانی، حمیدرضا ؛
(22 page(s) - From 66 to 87 )
Keywords:ویژگیهای محصولسیستم استنتاج عصبی-فازیگونههای خردهفروشیRetail FormatsProduct featuresFUZZY INFERENCE SYSTEM (ANFIS)Adaptive neuroفروشمحصولسیستمفازیسیستم استنتاج عصبی
-
Writer : دیواندری، علی ؛ آقازاده، هاشم ؛ حسینی، سیدمحمود ؛ Corresponding Author : هاشمی، محمد صادق ؛
(26 page(s) - From 88 to 113 )
Keywords:حاکمیت شرکتیرویکرد رفتاریمرور نظاممندفراترکیبفرایندهای هیئتمدیرهMeta- SynthesisCorporate GovernanceSystematic reviewbehavioral approachboard processesپژوهشبـهفرایندهای
-
Writer : اسماعیلپور، فریبا ؛ Corresponding Author : شعبانی نشتایی، میترا ؛
(18 page(s) - From 114 to 131 )
Keywords:تکنیکهای پیشبردیجایگذاری محصولمحصول غذایی ناسالممجلات کودکانPromotional TechniquesUnhealthy Food ProductChildren’s Magazinesadvertisementکودکانتکنیکچاقیتبلیغاترسانهای
-
Writer : نصری، مصطفی ؛ Corresponding Author : نظری، محسن ؛
(21 page(s) - From 132 to 152 )
Keywords:علل تخفیفکلیشه اجتماعیهیجانات عاطفیفروشگاه همواره تخفیفارزش ادراکشدهPerceived valueCauses of DiscountSocial StereotypeEmotional PassionsDiscount Storeتخفیفمشتریقیمتاطلاعاتنگرشمشتریانخردهفروشیفروشگاههای تخفیفیپژوهش
-
Writer : تابش، علیرضا ؛ فرهنگی، علیاکبر ؛ حسینی، سید روحاله ؛
(31 page(s) - From 153 to 183 )
Keywords:صنایع خلاقرسانه سینماالگوی کسب سهم از بازارصنعت تصویربازاریابی بینالمللی فیلمmarket share modelinternational film marketingcinema mediacreative industriesCinema Industryسینمافیلمسینمای ایرانمحصولبازاریابیصنعترسانه
-
Writer : مختاری، لیلا ؛ اصانلو، بهاره ؛ Corresponding Author : خدامی، سهیلا ؛
(25 page(s) - From 184 to 208 )
Keywords:ارزش کارکردیهواخواهی وسواسی برندهواخواهی هماهنگ برندارزش لذتجویانهفعالیتهای بازاریابی گیمیفیکیشنGamification Marketing ActivitiesObsessive Brand Advocacyharmonious Brand AdvocacyHedonic valueFunctional valueگیمیفیکیشنمشتریهواخواهیارزشتجربه
-
Corresponding Author : شاه طهماسبی، اسماعیل ؛ Writer : احمدی، زینب ؛ مزارعی، سجاد ؛
(19 page(s) - From 209 to 227 )
Keywords:کودکطرح آزمایشیبه خاطرسپاری نام تجاریرنگ بستهبندیتشخیص نام تجاریBrand MemorizationPackaging ColorChildExperimental designbrand recognitionکودکانرنگاطلاعاتنام تجاریرنگ بستهبندیسن
-
Corresponding Author : زارعی، عظیم ؛ Writer : باقری قره بلاغ، هوشمند ؛
(19 page(s) - From 228 to 246 )
Keywords:تابآوری در برابر اطلاعات منفیتناسب ارزش برند- مصرفکنندههمانندی مشتری با مشتریجذابیت برندbrand attractivenessResilience against Negative InformationConsumer Value RatioBrand-Consumer Value RatioCustomer-Customer Similarityمصرفکنندهاطلاعات منفیمشتریهویتجذابیت
-
Writer : نجفی، کبری ؛ خون سیاوش، محسن ؛ Corresponding Author : حیدرزاده هنزایی، کامبیز ؛
(26 page(s) - From 247 to 272 )
Keywords:قصد خریدنوع مانکنفروشگاه فیزیکی و آنلاینهدف مشتریType of MannequinPhysical StoreCustomers’ IntentionIntention to BuyOnline Storeفروشگاهمانکنمشتریانسناریوفروشگاه فیزیکی
-
Writer : رجالی، سید محمد جواد ؛ محمدشفیعی، مجید ؛ Corresponding Author : صنایعی، علی ؛
(31 page(s) - From 273 to 303 )
Keywords:بازاریابی رابطهمندمدلسازی معادلات ساختاریارزش ادراک شده مشتریروابط فروشنده-خریدارCustomer’s Perceived ValueBuyer-Seller RelationshipStructural equation modelingRelationship Marketingمشتریخریدارپژوهشبازارصنعتیرابطهکیفیت رابطه