-
1.
Writer : بهاری، جعفر ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛
Journal:مهندسی مدیریت نوین»پاییر و زمستان 1396، سال ششم - شماره22و23 Ranking C (Azad University (13 page(s) - From 59 to 71 )
Keywords:صنعت بانکداریکیفیت خدماتتبریزمدل سروکوالرضایت مشتری
-
2.
Writer : ریاضی، تهمینه ؛ سپاسی، حسین ؛ Corresponding Author : نوربخش، پریوش ؛
Journal:علوم ورزش»زمستان 1396- شماره 28 Ranking C (Azad University (12 page(s) - From 27 to 38 )
Keywords:کیفیت خدماتهوادارانحضور مجدد
-
3.
Writer : نجفی زاده، نادره السادات ؛ میرزایی، علی اکبر ؛
Journal:مدیریت بازاریابی»تابستان 1397، سال سیزدهم - شماره 39 Ranking C (Azad University (18 page(s) - From 37 to 54 )
Keywords:تصویر ذهنیکیفیت خدماتکیفیترضایت مشتریارزش ادراک شدهنیات رفتاریکیفیت محیط فیزیکیqualityPhysical qualityPerceived valuemental imageService Quality
-
4.
Writer : غریب نواز، نادر ؛ زمردیان، غلامرضا ؛ انصاری، محمد ؛
Journal:مدیریت کسب و کار»بهار 1396 - شماره 33 Ranking C (Azad University (14 page(s) - From 67 to 80 )
Keywords:شهرتکیفیت خدماتهزینه تعویضتعویض برند (بانک)تعویض غیرارادی
-
5.
Writer : صفرپور، علیرضا ؛ غفاری، رحمان ؛ احمدی، مسعود ؛
Journal:تحقیقات مدیریت آموزشی»پاییز 1400- شماره 49 Ranking C (Azad University (26 page(s) - From 69 to 94 )
Keywords:نوآوریشهرداریکیفیت خدماتنوآوری باز خدماتیservice open innovationInnovationService QualityMunicipality
-
6.
Corresponding Author : مدنی، امیرمحسن ؛ Writer : باقری نظام آباد، لیلا ؛ جمالی، جواد ؛
Journal:مطالعات مدیریت و توسعه پایدار»زمستان 1400-شماره 4 Ranking C (Azad University (22 page(s) - From 83 to 104 )
Keywords:خلاقیتکیفیت خدماتسبک طراحیهتل پنج ستارهDesign StyleFive-Star HotelService QualityCreativity
-
7.
Writer : اشرفی، نیلوفر ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛
Journal:مدیریت بازاریابی»زمستان 1396، سال دوازدهم - شماره 37 Ranking C (Azad University (18 page(s) - From 1 to 18 )
Keywords:کیفیت خدماتارزش ادراک شدهشخصیسازیتبلیغات شفاهی مثبتخطای روانی قرارداد
-
8.
Corresponding Author : ولی، مجید ؛ Writer : صابونچی، رضا ؛ احمدی، سیروس ؛
Journal:مدیریت و رفتار سازمانی در ورزش»بهار 1400 - شماره 12 Ranking C (Azad University (11 page(s) - From 75 to 85 )
Keywords:کیفیتخدماترضایتمشتریحمایت سازمانیمدیریتدانشcustomer satisfactionKnowledge managementService QualityOrganizational support
-
9.
Writer : محمودی، احمد ؛ خنجری، آرزو ؛ Corresponding Author : عبدالملکی، حسین ؛
Journal:علوم ورزش»زمستان 1396- شماره 28 Ranking C (Azad University (17 page(s) - From 73 to 89 )