-
1.
Writer : احمدی، ابوالقاسم ؛ مومنی، ماندان ؛ Corresponding Author : رحیمی نیک، اعظم ؛
Journal:مدیریت کسب و کار»زمستان 1401 - شماره 56 Ranking B (Azad University (20 page(s) - From 1 to 20 )
Keywords:کیفیت خدماترضایت مشتریرستورانرویکرد دادهبنیادService Qualitycustomer satisfactionGrounded theory approachRestaurantمشتریکدگذاری
-
2.
Writer : حمیدی زاده، علی ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ اسدالله، مهسا ؛
Journal:مهندسی مدیریت نوین»تابستان 1401 - شماره 26 Ranking B (Azad University (15 page(s) - From 16 to 30 )
Keywords:رضایت مشتریوفاداری مشتریمسئولیت اجتماعیعملکرد کارکنانکیفیت ادراک شده خدماتcustomer satisfactionSocial Responsibilitycustomer loyaltyEmployees Performanceperceived quality
-
3.
Writer : خواجوی دهشیب، فهیمه ؛ Corresponding Author : شجاعی باغینی، گلناز ؛
Journal:مدیریت کسب و کار»زمستان 1400 - شماره 52 Ranking B (Azad University (17 page(s) - From 331 to 347 )
Keywords:رضایت مشتریمشتریوفاداری مشتریروش دیمتلcustomer satisfactioncustomer loyaltyDimtel methodcustomerبیمه
-
4.
Writer : گنجهء، کاوه ؛ منصوری موید، فرشته ؛ Corresponding Author : خدادادحسینی، سید حمید ؛
Journal:مدیریت توسعه و تحول»بهار 1399 - شماره 40 Ranking B (Azad University (7 page(s) - From 9 to 15 )
Keywords:کیفیت خدماترضایت مشتریوفاداری مشتریتبلیغات توصیهایرضایتمندی ارتباطیCommunication SatisfactionService QualityWord of mouth advertisingcustomer satisfactioncustomer loyalty
-
5.
Corresponding Author : خسروانجم، داود ؛ Writer : کشانچی، بهزاد ؛ احمدی افشار، سیدمهدی ؛ پورقلی، امیر ؛
Journal:مدیریت کسب و کار»بهار 1401 - شماره 53 Ranking B (Azad University (20 page(s) - From 71 to 90 )
Keywords:صنعت بانکداریرضایت مشتریریسک های راهبردیمدلسازی ساختاری تفسیریcustomer satisfactionbanking industryStrategic risksInterpretive Structural Modelingریسکبانکراهبردیمدلشاخصاطلاعاتفناوری اطلاعات
-
6.
Writer : نیکیان، ستاره ؛ آندرواژ، لیلا ؛ Corresponding Author : آلبونعیمی، ابراهیم ؛
Journal:مدیریت کسب و کار»زمستان 1401 - شماره 56 Ranking B (Azad University (18 page(s) - From 43 to 60 )
Keywords:رضایت مشتریوفاداری مشترینانتئوری زمینهایمدل پارادایمیکParadigmic Modelcustomer loyaltyBreadgrounded theorycustomer satisfactionکارکنانعوامل مؤثر بر رضایت مشتریصنعتیرضایت مشتریانمحصول
-
7.
Writer : حاجیسلیم، مرضیه ؛ Corresponding Author : بدیعزاده، علی ؛
Journal:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1396 - شماره 31 (ویژه نامه) Ranking B (Azad University (11 page(s) - From 63 to 73 )
Keywords:ویژگیهای خدمات نرمافزاری تلفن همراهنگرش به استفادهصنعت بیمهرضایت مشتریcustomer satisfactionMobile phone software service characteristicsattitudes to usethe insurance industry
-
8.
Writer : امیدی، علی ؛ محمودی، ادریس ؛ Corresponding Author : میرابی، وحیدرضا ؛
Journal:مدیریت کسب و کار»بهار 1399 - شماره 45 Ranking B (Azad University (32 page(s) - From 21 to 52 )
Keywords:رضایت مشتریبانکداری الکترونیکوفاداریارزش ادراک شدهاطمینان ادراک شدهکیفیت عملکردی ادراک شدهPerceived AssurancePerceived Functional QualityElectronic bankingLoyaltycustomer satisfactionPerceived value
-
9.
Writer : خادمی، ابراهیم ؛ Corresponding Author : میرزایی، وحید ؛
Journal:مدیریت کسب و کار»پاییز 1400 - شماره 51 Ranking B (Azad University (23 page(s) - From 382 to 404 )
Keywords:ارزش ادراک شدهبازاریابی دهان به دهانرضایت مشتریofcustomer satisfactionwordPerceived valuemouth marketing
-
10.
Writer : دلافروز، نرگس ؛ قلی پور سلیمانی، علی ؛ Corresponding Author : گلی، آرمین ؛
Journal:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1396 - شماره 31 (ویژه نامه) Ranking B (Azad University (12 page(s) - From 29 to 40 )
Keywords:کیفیت خدماترضایت مشتریتصویر شرکتنیات رفتاریcustomer satisfactioncorporate imagebehavioral intentionsService Quality