-
1.
Corresponding Author : عزیزی، مهنام ؛ Writer : اسماعیل زاده، محمدرضا ؛ فهیم دوین، حسن ؛
Journal:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»زمستان 1395 - شماره 28 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (13 page(s) - From 103 to 115 )
Keywords:شهرداریکیفیت خدماترضایتمندیمدل سروکوالبانوانSatisfactionService QualitywomenServqual ModelMunicipality
-
2.
Writer : ضرغام بروجنی، حمید ؛ میرفخرالدینی، فائزه ؛
Journal:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»تابستان 1391 - شماره 1 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 59 to 82 )
Keywords:تاپسیس فازیصنعت هتل داریکیفیت خدماتکارت امتیازی متوازنTOPSISService QualityFuzzyBalanced ScorecardHospitality Industry
-
3.
Writer : علیدوست قهفرخی، ابراهیم ؛ احمدی، علی ؛
Journal:مدیریت ورزشی»پاییز 1391 - شماره 14 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 31 to 48 )
Keywords:کیفیت خدماترضایتمندی تماشاگرانلیگ قهرمانان آسیاService QualitySatisfaction of SpectatorsAFC Championship League.
-
4.
Writer : فروزش، علی ؛ کریمی، منیژه ؛ امینی، اعظم ؛ خنجری، سعید ؛
Journal:مهارت آموزی»بهار 1394 - شماره 11 Ranking Science-Research (12 page(s) - From 99 to 110 )
Keywords:ارزیابیآموزش فنی و حرفهایرضایت مشتری.کیفیت ارائۀ خدماتآموزش بازارمحورMarket-oriented skill trainingCustomer satisfaction.Technical and vocational training (TVT)EvaluationService Quality
-
5.
اولویت بندی عوامل مؤثر بر ارزشیابی گردشگران اروپایی دیدارکننده از پایگاه میراث جهانی نقش جهان اصفهان
Writer : پورفرج، اکبر ؛ صالحی پور، محمدرضا ؛
Journal:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1392 - شماره 22 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 1 to 24 )
Keywords:پایگاه میراثپایگاه میراث جهانیتجربه خدماتهزینه های غیرمالیکیفیت خدماتهزینه مالیEService Qualitywould heritage sitesNaghshJahaninservice experiencenonmonetary costsگردشگرانخدمات
-
6.
Writer : ترک فر، احمد ؛ قربانی قهفرخی، لیلا ؛ حقانی، بهاره ؛ Corresponding Author : اسلامی، صدیقه ؛
Journal:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»بهار 1395 - شماره 12 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (10 page(s) - From 23 to 32 )
Keywords:مدیریت دانشکیفیت خدماتمدل سروکوالمشتریاستخرهای خصوصیاستخرهای دولتیprivate swimming poolsstate swimming pools.Knowledge managementService QualitycustomerServqual Model
-
7.
Writer : سارانی، حمید ؛ الهی، علیرضا ؛
Journal:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»زمستان 1395 - شماره 19 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (9 page(s) - From 55 to 63 )
Keywords:پایاییرواییکیفیت خدماتاسپورت سروSPORTSERVreliabilityValidityService Quality
-
8.
Writer : طبرسا، غلامعلی ؛ احمدیزاد، آرمان ؛
Journal:طب جانباز»زمستان 1389 - شماره 10 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (6 page(s) - From 40 to 45 )
Keywords:پاسخگوییهمدلیکیفیت خدماتقابلیت اعتبارقابلیت اطمینانعوامل ملموسService QualityqualityServiceService Quality Model
-
9.
Writer : اسماعیلی، محمد هادی ؛ معین فرد، محمد رضا ؛ شوشی نسب، پروین ؛ بنسبردی، علی ؛
Journal:مطالعات مدیریت رفتار سازمانی در ورزش»پاییز 1393 - شماره 3 Ranking Science-Research (Ministry of Science (13 page(s) - From 94 to 106 )
Keywords:کیفیت خدماتمشهدگردشگری ورزشیوفاداریپارک های آبیAquatic parksService QualityLoyaltySport tourismMashad
-
10.
Writer : بحرینیزاده، منیجه ؛
Journal:کتابداری و اطلاع رسانی»زمستان 1392 - شماره 64 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (21 page(s) - From 123 to 143 )
Keywords:کیفیت خدماتسروکوالتحلیل شکافلیب کوالUniversity LibrariesService Quality MeasurementLibQUALService QualitySERVQUAL