موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 55 |
میان رشته ای 3 |
علوم اجتماعی 3 |
اخلاق 1 |
علوم سیاسی 1 |
روانشناسی 1 |
اقتصاد 1 |
تاریخ 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 66 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 10 |
علمی-پژوهشی 8 |
الف 6 |
علمی-ترویجی 2 |
-
1.
نویسنده : میثمی آزاد، صفورا ؛ عبدالوند، محمد علی ؛ خیری، بهرام ؛ نویسنده مسئول : حاجیها، علی ؛
مجله:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»زمستان 1402 - شماره 10 (16 صفحه - از 93 تا 108 )
کلیدواژه ها:توسعه کشاورزیبرندراهبردهای بازاریابیبازاریابی سبزبرندسازی محصولات سبز
-
2.
نویسنده مسئول : خیری، بهرام ؛ نویسنده : صفری سنجانی، ضحی ؛ نعمتی زاده، سینا ؛
مجله:مدیریت برند»زمستان 1402 - شماره 36 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 241 تا 276 )
کلیدواژه ها:نظریه داده بنیادارزش ویژه برندارزش ویژه برند صنعتیبرنــدبرنـدارزشبـههـا
-
3.
نویسنده : علی عرب، صدف ؛ اسماعیل پور، حسن ؛ ودادی، احمد ؛ نویسنده مسئول : خیری، بهرام ؛
مجله:روانشناسی و روانپزشکی شناخت»مهر و آبان 1402، سال دهم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت بهداشت/ISC (13 صفحه - از 70 تا 82 )
کلیدواژه ها:تحقیق کیفیعوامل روانشناختیشرایط زمینهایشرایط مداخلهگر
-
4.
نویسنده : امامی، کاملیا ؛ مومنی، ماندان ؛ نویسنده مسئول : خیری، بهرام ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1402- شماره 120 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (33 صفحه - از 117 تا 149 )
کلیدواژه ها:رویکرد کیفیبرنامهریزی استراتژیک بازاریابی جامعکسبوکارهای آنلاین
-
5.
نویسنده : زادون، هدی ؛ قاسمی، بهروز ؛ نویسنده مسئول : خیری، بهرام ؛
مجله:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»تابستان 1402 - شماره 22 رتبه ب (وزارت علوم (26 صفحه - از 23 تا 48 )
کلیدواژه ها:حمل ونقل دریاییتجربه خدماتمدیریت تجربه مشتریسفر مشتریبازار بین بنگاهیکانتینرحملمشتریانپژوهش
-
6.
نویسنده : حبیبی، مهدی ؛ علیقلی، منصوره ؛ نویسنده مسئول : خیری، بهرام ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1402، دوره دهم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:آمیخته بازاریابیرفتار مشتریآمیخته یکپارچه بازاریابیرفتار مشتری صنعتی
-
7.
نویسنده : امامی، کاملیا ؛ مومنی، ماندان ؛ نویسنده مسئول : خیری، بهرام ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار 1402 - شماره 31 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 217 تا 252 )
کلیدواژه ها:پیامدهامدل برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی جامعکسب وکارهای برخطبرنامهریزی استراتژیک بازاریابی جامعبرنامهشناساییمشتری
-
8.
نویسنده : پوردشت، لیلا ؛ حیدری، عباس ؛ نویسنده مسئول : خیری، بهرام ؛
مجله:جامعه شناسی سیاسی ایران»بهمن 1401 - شماره 27 ISC (18 صفحه - از 623 تا 640 )
کلیدواژه ها:مسئولیت اجتماعیجامعه شناسیبازاریابی اجتماعیجامعه سالمنداناجتماعیسالمندانکدگذاریپژوهشمدیرانجامعه
-
9.
نویسنده : مرادی، محسن ؛ خیری، بهرام ؛ میرالماسی، آیدا ؛
مجله:روش شناسی علوم انسانی»زمستان 1401 - شماره 110 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 66 تا 80 )
کلیدواژه ها:روششناسی کمّی علوم انسانیسنجش پایایی و تعمیمپذیریسنجش پایایی امگای مکدونالدمحدودیتهای ضرایب سنجش پایاییاشتباهات رایج در پژوهشهای کمّیضریب آلفای کرونباخاسنادپژوهشپایاییقابلیت اطمینانتاریخیآلفای کرونباخشاخصعلوم انسانی و اجتماعی
-
10.
نویسنده : امامی، کاملیا ؛ مؤمنی، ماندان ؛ نویسنده مسئول : خیری، بهرام ؛
مجله:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»پاییز 1401 - شماره 41 رتبه الف (وزارت علوم (37 صفحه - از 256 تا 292 )
کلیدواژه ها:نظریه زمینهایبرنامهریزی استراتژیک بازاریابی جامعکسبوکارهای آنلاین