موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 29 |
مدیریت 2 |
میان رشته ای 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 26 |
فارسی 6 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
الف 9 |
علمی-پژوهشی 6 |
-
11.
نویسنده : Najjari، Rana ؛ Yazdanimoghaddam، Massood ؛ نویسنده مسئول : Abbasian، Gholam-Reza ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Autumn 2021, Volume 40 - Number 4 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (33 صفحه - از 163 تا 195 )
کلیدواژه ها:TPACKTPACK PerceptionsCALL literacyTPACK Workshop
-
12.
نویسنده : Khodabakhsh، Samaneh ؛ Rashtchi، Mojgan ؛ Mowlaie، Bahram ؛ نویسنده مسئول : Abbasian، Gholam-Reza ؛
مجله:Teaching English Language»Summer and Autumn 2020، Volume 14 - Number 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 145 تا 172 )
کلیدواژه ها:learning strategiesSpeaking SkillLanguage AwarenessDynamic Assessment Models
-
13.
نویسنده : Abbasian، Gholam-Reza ؛ Farokhi، Fatemeh ؛
مجله:Journal of Language and Translation»Winter 2019, Volume 9 - Number 1 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (16 صفحه - از 93 تا 108 )
کلیدواژه ها:vocabulary developmentvocabulary retentionHierarchical Network ModelInternal LexiconSpreading Activation Model
-
14.
نویسنده : Tajeddin، Zia ؛ Abbasian، Gholam-Reza ؛ Afshari، Asghar ؛
مجله:Journal of Modern Research in English Language Studies»Autumn 2019, Volume6 - Number 4 رتبه الف/ISC (23 صفحه - از 59 تا 81 )
کلیدواژه ها:MotivationdemotivationExperienced TeachersNovice Teachers
-
15.
نویسنده : Abbasian، Gholam-Reza ؛ Khadempir، Fatemeh ؛
مجله:English Language Pedagogy and Practice»Winter & Spring 2019 - Number 23 رتبه B (دانشگاه آزاد/ISC (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:Iranian EFL programteachers’ knowledge of CLTsummative test validityProspects series
-
16.
نویسنده : Rasaee، Fartash ؛ Gholami، Javad ؛ Abbasian، Gholam-Reza ؛
مجله:Journal of Research in Applied Linguistics»Summer and Autumn 2018,Volume 9 - Issue 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 3 تا 23 )
کلیدواژه ها:Reactive Incidental Focus on Form (FonF)Long-Term EffectivenessShort-Term Effectiveness
-
17.
نویسنده : Khodabakhsh، Samaneh ؛ Abbasian، Gholam-Reza ؛ Rashtchi، Mojgan ؛
مجله:Journal of Modern Research in English Language Studies»Autumn 2018, Volume 5 - Number 4 ISC (25 صفحه - از 55 تا 79 )
کلیدواژه ها:Interventionist Dynamic AssessmentInteractionist Dynamic AssessmentLanguage Awareness Writing SkillMetacognitive Strategy Use
-
18.
نویسنده مسئول : Abbasian، Gholam-Reza ؛ نویسنده : Kashefizadeh، Shokooh ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی (15 صفحه - از 2376 تا 2390 )
کلیدواژه ها:pronunciation Picto Picto sound pronunciation symbol based pronunciation
-
19.
نویسنده مسئول : Abbasian، Gholam-Reza ؛ نویسنده : Kashefizadeh، Shokooh ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی (14 صفحه - از 2408 تا 2421 )
کلیدواژه ها:pronunciation Picto Picto sound pronunciation symbol based pronunciation
-
20.
نویسنده : Abbasian، Gholam-Reza ؛ Teimourtash، Mojtaba ؛ نویسنده مسئول : Khezrinejad، Maryam ؛
مجله:Applied Linguistics and Applied Literature»Winter and Spring 2017, Volume 5 - Number 1 (24 صفحه - از 3 تا 26 )
کلیدواژه ها:Writing SkillAssessment AlternativesLearner-Oriented AssessmentLearner's PerceptionsSelf-, Peer-, and Teacher-Assessment