Winter & Spring 2019 - Number 23 رتبه B (دانشگاه آزاد)
-
نویسنده : Abbasian، Gholam-Reza ؛ Khadempir، Fatemeh ؛
(20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:Iranian EFL programteachers’ knowledge of CLTsummative test validityProspects series
-
نویسنده : Ghasedi، Parviz ؛ Mashhady، Habibollah ؛ Okati، Farideh ؛ Fallah، Nasser ؛
(24 صفحه - از 21 تا 44 )
کلیدواژه ها:speakingpushed negotiationsymmetricalasymmetrical
-
نویسنده : Hajimaghsoodi، Arezoo ؛ Parviz Maftoon، Parviz Maftoon ؛
(18 صفحه - از 67 تا 84 )
کلیدواژه ها:Activity theorylearning style preferenceswriting achievementcomputer-assistedlanguage learning
-
نویسنده : Najafi Sarem، Saeid ؛ Marashi، Hamid ؛ Siyyari، Masood ؛
(22 صفحه - از 103 تا 124 )
کلیدواژه ها:EFL learnersL2 listening comprehensionlistening fatigue
-
نویسنده : Parsa Asl، Mojtaba ؛ Vosoughi، Marjan ؛
(26 صفحه - از 125 تا 150 )
کلیدواژه ها:Reading StrategiesStrategy Usetop-down reading anxietybottom-up reading anxiety
-
نویسنده : A. Pourakbari، Ali ؛ Heidari Tabrizi، Hossein ؛ Chalak، Azizeh ؛
(29 صفحه - از 151 تا 179 )
کلیدواژه ها:attitudeIranian EFL StudentsIntercultural Communicative CompetencePerceived CompetenceEncounters
-
نویسنده : Ramazani، Milad ؛ Behnam، Biook ؛ Ahangari، Saeideh ؛
(27 صفحه - از 180 تا 206 )
کلیدواژه ها:interactional competencerating scalePsychometric characteristicspaired-speaking tasksmicro-level
-
نویسنده : Zoghi، Masoud ؛ Fakhimie Shokri، Lida ؛
(19 صفحه - از 207 تا 225 )
کلیدواژه ها:pre-task strategic planningform- focused and content-focused activitieswriting motivation and accuracy