زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 62 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 28 |
ب 7 |
علمی-ترویجی 2 |
-
41.
نویسنده : احمدی، محمد ؛
مجله:پژوهشنامه»تابستان 1390 - شماره 76 (44 صفحه - از 69 تا 112 )
-
42.
نویسنده : احمدی، محمد ؛
مجله:پژوهشنامه»تابستان 1390 - شماره 76 (37 صفحه - از 129 تا 165 )
-
43.
نویسنده : احمدی، محمد ؛
مجله:پژوهشنامه»تابستان 1390 - شماره 76 (32 صفحه - از 11 تا 42 )
کلیدواژه ها:سیاسیاخلاقانتخاباترقابت سیاسیاحزابمردمجامعهدموکراسی
-
44.
نویسنده : خورشیدی، غلامحسین ؛ احمدی، محمد ؛ انصاری، خداکرم ؛
مجله:تازه های جهان بیمه»بهمن و اسفند 1389 - شماره 152 و 153 (10 صفحه - از 5 تا 14 )
کلیدواژه ها:بیمهبیمه مسئولیتصنعت بیمهبازدهیقیمتگذاری
-
45.
نویسنده : خورشیدی، غلامحسین ؛ احمدی، محمد ؛ پرهیزگار، محمد مهدی ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»زمستان 1389 - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 151 تا 166 )
کلیدواژه ها:فرهنگ نوآوریفرهنگ حمایتیفرهنگ بوروکراتیکراهبـرد در سـطح کسب وکارراهبردفرهنگسازمانفرهنگ سازمانیراهبردیتدوینپژوهش
-
46.
نویسنده : ابوالقاسمی، محمود ؛ رشید حاجی خواجه لو، صالح ؛ احمدی، محمد ؛
مجله:راهبرد فرهنگ»زمستان 1389 - دوره سوم شماره های 12 و 13 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 183 تا 200 )
کلیدواژه ها:فرآیند مدیریت دانشتوانمندسازهای سازمانیمدیریت دانشفناوری اطلاعاتتوانمندساز
-
47.
اعتماد به سازمان های دولتی و سطح رضایت مندی شهروندان : مطالعه موردی دستگاه های اجرایی استان کرمانشاه
نویسنده : محمدی فر، یوسف ؛ احمدی، محمد ؛ هاشمی، دادوش ؛
مجله:تحقیقات فرهنگی ایران»پاييز 1389 - شماره 11 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 103 تا 128 )
کلیدواژه ها:اعتمادرضایت مندیسازمان های دولتیشهروند مداریکارکنانرضایتسازمانسطح رضایتمندیشهروندانمشتری
-
48.
نویسنده : احمدی شادمهری، محمد طاهر ؛ احمدی، محمد ؛
مجله:اقتصاد مقداری»پاییز 1389، دوره هفتم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 133 تا 156 )
کلیدواژه ها:شیررابطه ی علیتجوسیلیوسیوهانسنانتقال عمودی قیمتتقارن قیمتقیمتتقارنتولیدانتقال نامتقارن قیمتبازارمصرفکنندهانتقال قیمتآزمون
-
49.
نویسنده : کسائی، مسعود ؛ احمدی، محمد ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1389 - شماره 35 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 89 تا 102 )
کلیدواژه ها:هم¬خوانی درونیهم¬خوانی بیرونیقوت راهبرد بازاریابیسبک تدوین راهبردهمخوانی درونیهمخوانی بیرونیقوت راهبرد بازاریابیهمخوانیبازار
-
50.
نویسنده : ناصحی فر، وحید ؛ سعادت، محمد رضا ؛ معصوم زاده زواره، ابوالفضل ؛ احمدی، محمد ؛
مجله:پژوهشنامه بازرگانی»تابستان 1389 - شماره 55 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (42 صفحه - از 109 تا 150 )
کلیدواژه ها:حمایت موسساتگسترش بازاریابیموسسات خدمات بازاریابیتبلیغاتتحقیقات بازاریابی