موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 19 |
میان رشته ای 5 |
علوم تربیتی 1 |
اقتصاد 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 26 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 15 |
علمی-ترویجی 5 |
بین المللی 2 |
ب 1 |
-
1.
نویسنده : بحرینی زاده، منیجه ؛ اسماعیل پور، مجید ؛ حراقی، مسعود ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1396 - شماره 27 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 1 تا 14 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندمحصولات داروییاثر کشور مبدا
-
2.
نویسنده : مصلح، عبدالمجید ؛ بحرینی زاده، منیجه ؛ کریمی قهفرخی، سمیرا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1395 - شماره 23 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 125 تا 140 )
کلیدواژه ها:ریسک پذیریعملکرد صادراتیجهت گیری استراتژیکآینده گراییتهاجمی بودنپیشگام بودناستراتژیاستراتژی
-
3.
نویسنده : اسماعیل پور، مجید ؛ بحرینی زاده، منیجه ؛ زندوی، محدثه ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1394 ، سال پنجم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 161 تا 182 )
کلیدواژه ها:نمایشگاه تجاریمنابع شرکتقابلیت های شرکتاهداف حضور در نمایشگاهغرفهغرفهپژوهشپژوهش
-
4.
نویسنده : بحرینی زاده، منیجه ؛ پور دهقان، عادل ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1394، دوره هفتم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 563 تا 582 )
کلیدواژه ها:تمایلپذیرش تبلیغات موبایلیعوامل مربوط به ارتباطات بازاریابینگرش به تبلیغات موبایلیتبلیغات موبایلیاطلاعاتمدلکاربران
-
5.
نویسنده : بحرینی زاده، منیجه ؛ یاری بوزنجانی، احمد الله ؛
همایش:کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی»مجموعه مقالات نخستين کنگره بينالمللي علوم انساني اسلامي - جلد 3 (28 صفحه - از 169 تا 196 )
کلیدواژه ها:توزیعقیمتآمیخته بازاریابیترفیعمحصولبازاریابی اسلامیاسلامیبازارمحصولاتپیامتبلیغقرآناقتصادیروایات
-
6.
نویسنده : بحرینی زاده، منیجه ؛ حراقی، مسعود ؛
همایش:کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی»مجموعه مقالات نخستين کنگره بينالمللي علوم انساني اسلامي - جلد 3 (26 صفحه - از 235 تا 260 )
کلیدواژه ها:اخلاقتبلیغاتاخلاق اسلامی در کسب و کاراخلاق در بازاریابیبازاریابیاسلامیمشتریزناناقتصادمحصولاتمشتریانفروش
-
7.
نویسنده : بحرینی زاده، منیجه ؛ زمانی، زینب ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»بهار 1394، دوره نوزدهم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 1 تا 22 )
کلیدواژه ها:گردشگران خارجینقشه ادراکیتعیین جایگاهمکانهای تاریخیگردشگرانمکانعملکردمکان تاریخیرضایت گردشگرانپژوهش
-
8.
نویسنده : مصلح، عبدالمجید ؛ بحرینی زاده، منیجه ؛ دوکوهکی، سید جواد ؛
مجله:پژوهش نامه مدیریت تحول»بهار و تابستان 1394 - شماره 13 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 18 تا 41 )
کلیدواژه ها:هوش رقابتینوآوری ادارینوآوری فناورانههوش بازارهوش رقبانوآوری بازارنوآوریاطلاعات
-
9.
نویسنده : مصلح، عبدالمجید ؛ بحرینی زاده، منیجه ؛ دوکوهکی، سید جواد ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1393 - شماره 15 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 57 تا 70 )
کلیدواژه ها:یادگیری سازمانیهوش بازارهوش رتابتیهوش رتبااطلاعاتهوشهوش رقابتیدانش
-
10.
نویسنده : بحرینی زاده، منیجه ؛ سلیمی فرد، خدا کرم ؛ زمانی، زینب ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1393 - شماره 15 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 85 تا 104 )
کلیدواژه ها:گردشگران خارجیعالی قاپوتحلیل اهمیت-عملکردمسجد جامع اصفهانویژگیهای مکان های تاریخیگردشگرانمکاناطلاعاتعملکردویژگیهارضایترضایت گردشگران