زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 7 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 5 |
ب 1 |
علمی-ترویجی 1 |
-
1.
نویسنده مسئول : حسینی، منیره ؛ نویسنده : حیدری، کوثر ؛
مجله:مدیریت اطلاعات»پاییز و زمستان 1400 - شماره 15 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 248 تا 268 )
کلیدواژه ها:شبکههای اجتماعیتوییترکاربران تاثیرگذارشناسایی کاربران تاثیرگذارکاربراناطلاعاتتأثیرشبکه اجتماعیمعیاربـه
-
2.
نویسنده : ماهری، مهنوش ؛ حسینی، منیره ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»زمستان 1393، دوره هجدهم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 139 تا 160 )
کلیدواژه ها:بازاریابی دهان به دهاننام تجاری (برند)شبکهنگاریاجتماعات مجازیانجمن اینترنتیکاربراناطلاعاتنام تجاریاینترنتارتباطات دهانبهدهانبازاریـابی دهـان بـه دهـان الکترونیکی
-
3.
نویسنده : حسینی، منیره ؛ یاوری، مهناز ؛
مجله:پژوهش نامه اخلاق»پاییز 1393 - شماره 25 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 23 تا 44 )
کلیدواژه ها:چالش هااخلاقياتبازاريابيبازاريابي اينترنتيبازاريابي ويروسياطلاعاتفناوری اطلاعاتمشتریپیامتبلیغات
-
4.
نویسنده : عبادی جلال، مونا ؛ حسینی، منیره ؛
مجله:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»زمستان 1392، دوره سوم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 110 تا 131 )
کلیدواژه ها:میانگینمدیریت ارتباط با مشتریخوشه بندی کامرکز تماسمدیریت منابع انسانیمشتریانمدلشاخصکیفیتتمـاس
-
5.
نویسنده : مرادی، معصومه ؛ آقایی، عبدالله ؛ حسینی، منیره ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»زمستان 1392 - شماره 17 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 219 تا 244 )
کلیدواژه ها:عاملهای هوشمندﺗﺼﻤﻴﻢﮔﻴﺮیتكنيك فازیﻣﺪﻳﺮﻳﺖ داﻧﺶ.
-
6.
نویسنده : ارفعی، سمیرا ؛ حسینی، منیره ؛
مجله:مدیریت استاندارد و کیفیت»زمستان 1392 و بهار 1393 - شماره 11 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (8 صفحه - از 78 تا 85 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدمتمدل سروکوالوفاداریشاخص رضایت مشتری
-
7.
نویسنده : معصومی لاری، سید علی ؛ حسینی، منیره ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»پاییز 1392 - شماره 16 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 169 تا 190 )
کلیدواژه ها:وبفراترکیب0 – 15-degree north belt of Africaمدل کسبوکارطبقهبندی