موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 52 |
علوم سیاسی 2 |
میان رشته ای 2 |
علوم اجتماعی 2 |
علوم تربیتی 1 |
اخلاق 1 |
تربیت بدنی 1 |
حقوق 1 |
ادبیات و زبانها 1 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 64 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 26 |
ب 20 |
الف 7 |
علمی-ترویجی 2 |
ج 1 |
-
41.
نویسنده : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ علوی، سید مسلم ؛ نجفی سیاهرودی، مهدی ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1394، دوره هفتم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 543 تا 562 )
کلیدواژه ها:عشق به برندحسادت به برنداقدام های ضد برند از جانب مشتریهویت سازی برندحسادتمشتریهویتعشقبرنـدهویتسازیحس
-
42.
نویسنده : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ علوی، سیدمسلم ؛ نجفی سیاهرودی، مهدی ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1394، دوره جدید - شماره 23 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 69 تا 85 )
کلیدواژه ها:برند چینیعوامل موثر بر برندگریزینگرش به برندگریزیقصد برندگریزی
-
43.
نویسنده : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ ایمان خان، نیلوفر ؛ اسماعیلی، عبدالرضا ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»پاییز 1394 - شماره 24 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 473 تا 492 )
کلیدواژه ها:رضایتمندیتمایلات رفتاریکیفیـت خـدمات وبسـایتوبسـایت هـای خبرگزاری اینترنتیوبوبسایتمشتریکاربرانمدلرضایت مشتریاطلاعات
-
44.
نویسنده : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ علوی، سید مسلم ؛ نجفی سیاهرودی، مهدی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1394 ، سال پنجم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 163 تا 184 )
کلیدواژه ها:بستهبندیجنبه زیباشناختی بستهبندیترجیح بستهبندیقصد خرید کالاpackagingمشتری
-
45.
نویسنده : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ علوی، سید مسلم ؛ نجفی سیاهرودی، مهدی ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»پاییز 1393 - شماره 35 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 95 تا 116 )
کلیدواژه ها:وفاداری رفتاری به برندمزایای برندبرند پارس خزررضایتمندی از برندمشتریوفاداری رفتاری مشتریرضایت مشتری
-
46.
نویسنده : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ علوی، سید مسلم ؛ نجفی سیاهرودی، مهدی ؛ کشاورز، فاطمه ؛
مجله:کتابداری و اطلاع رسانی»پاییز 1393 - شماره 67 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 107 تا 134 )
کلیدواژه ها:کتابخرید کتابهای مذهبیآمیختة بازاریابی کتابهای مذهبیویژگی جمعیتشناختی خریداران
-
47.
نویسنده : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ سعادت، محمد رضا ؛ معصوم زاده زواره، ابوالفضل ؛
مجله:پژوهشنامه بازرگانی»پاییز 1393 - شماره 72 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (46 صفحه - از 139 تا 184 )
کلیدواژه ها:پارادایمنیازسنجیبخش بازرگانیآینده پژوهیاولویت های پژوهشیمگادایم
-
48.
نویسنده : کرمپور، عبدالحسین ؛ ابراهیمی، ابوالقاسم ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»تابستان 1393 - شماره 18 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 155 تا 175 )
کلیدواژه ها:عملکرد صادراتیراهبردهای رقابتیمحیط رقابتینوآوری دانش فنیشرکتهای کوچک و میانه
-
49.
نویسنده : سعادت، محمدرضا ؛ ابراهیمی، ابوالقاسم ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»زمستان 1393 - شماره20 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 171 تا 195 )
کلیدواژه ها:تحقیقات بازاریابیشرکتهای خدمات بازاریابی صادراتی.
-
50.
نویسنده : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ علوی، سید مسلم ؛ نجفی سیاهرودی، مهدی ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1393، دوره جدید - شماره 18 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 109 تا 125 )
کلیدواژه ها:تحلیل عاملیفروشندهفروش شخصیویژگی های فروشنده