تابستان 1399 - شماره 50 رتبه ب (وزارت علوم)
-
تحلیلی نهادگرایانه بر فضای کسب و کار و کارآفرینی بخش گردشگری ایران
نویسنده مسئول : فرزین، محمدرضا ؛ نویسنده : حسن پور، محمود ؛ محمودزاده، سید مجتبی ؛ عرب مازار یزدی، علی ؛
(34 صفحه - از 1 تا 34 )
کلیدواژه ها: نهادگرایی جدید نهادگرایی کارآفرینی گردشگری فضای کسب و کار گردشگری فضای کسب و کار دولت اقتصادی قوانین
-
تدوین سناریوهای موثر بر آینده گردشگری پایدار شهرکرمان با رویکرد آیندهپژوهی
نویسنده مسئول : علی اکبری، اسماعیل ؛ نویسنده : مرصوصی، نفیسه ؛ جلال آبادی، لیلا ؛
(26 صفحه - از 35 تا 60 )
کلیدواژه ها: گردشگری پایدار کرمان آینده پژوهی سناریونویسی ScenarioWizard گردشگری آینده
-
تاثیر کیفیت رابطه با مشتری بر وفاداری مشتریان در صنعت رستورانداری
نویسنده مسئول : صالحی، صادق ؛ نویسنده : بهاری، جعفر ؛ محمدی، سمیرا ؛
(35 صفحه - از 61 تا 95 )
کلیدواژه ها: وفاداری مشتری کیفیت رابطه با مشتری صنعت رستوران داری مشتری رستوران رضایت مشتری وفاداری مشتریان
-
تحلیل ساختار محتوایی فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری با استفاده از تکنیک متنکاوی
نویسنده مسئول : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛
(31 صفحه - از 97 تا 127 )
کلیدواژه ها: مدیریت گردشگری متنکاوی فصلنامه مطالعات گردشگری مقالههای گردشگری تحقیقات گردشگری گردشگری اطلاعات تحلیل تکرار ساختار
-
شبکه مضامین مرتبط با انتخاب شریک در اتحادهای استراتژیک گردشگری پزشکی
نویسنده مسئول : شالبافیان، علی اصغر ؛
(27 صفحه - از 129 تا 155 )
کلیدواژه ها: گردشگری پزشکی تحلیل مضمون اتحادهای استراتژیک انتخاب شریک مضامین شریک شبکه مضامین
-
آیندهنگاری برندسازی پایدار مقصدهای گردشگری ساحلی
نویسنده مسئول : پرچکانی، پروانه ؛ نویسنده : رکن الدین افتخاری، عبدالرضا ؛ هاشمی، سید سعید ؛
(39 صفحه - از 157 تا 195 )
کلیدواژه ها: چابهار آینده نگاری مقصدهای گردشگری ساحلی برندسازی پایدار گردشگری مقصد گردشگری ساحلی پیشران
-
طراحی شبکه مضامین برند حلال در صنعت گردشگری درمانی
نویسنده : عارفی، امین ؛ بیشمی، بهار ؛ زارعی، عظیم ؛ نویسنده مسئول : فیض، داود ؛
(24 صفحه - از 197 تا 220 )
کلیدواژه ها: برند گردشگری درمانی حلال هتل بیمارستان گردشگری برند حلال بیماران پزشکی مضامین برنـد حـلال طراحی
-
اثر جهتگیریهای ارزشی بر رفتار گردشگری محیطزیستی دوستانه بهواسطه تئوری ارزش عقیده هنجار و نظریه انتظار در میان گردشگران دربند و درکه
نویسنده مسئول : شیرمحمدی، یزدان ؛ نویسنده : دارابی، غزاله ؛ هاشمی باغی، زینب ؛
(32 صفحه - از 221 تا 252 )
کلیدواژه ها: آگاهی محیطزیست ارزشهای محیطزیست رفتارهای حافظ محیطزیست رضایت از گردشگری محیطزیست رفتار گردشگری محیطزیستی دوستانه گردشگری محیط زیست رفتار
-
شناسایی و تبیین آمیختۀ بازطراحی مدلهای کسب و کار با رویکرد کارآفرینی سازمانی در صنعت گردشگری
نویسنده مسئول : کلابی، امیرمحمد ؛ نویسنده : کریمی راد، سیمین ؛
(24 صفحه - از 253 تا 276 )
کلیدواژه ها: کارآفرینی سازمانی صنعت گردشگری بازطراحی مدل کسب و کار مدل کسب و کار کارآفرینی شناسایی
-
تحلیل زیرساختهای گردشگری سلامت با رویکرد نگاشتشناختی
نویسنده مسئول : اسعدی، میر محمد ؛ نویسنده : باصولی، مهدی ؛ راسخی، مهناز السادات ؛
(21 صفحه - از 277 تا 297 )
کلیدواژه ها: یزد زیرساخت گردشگری سلامت تکنیک نگاشت شناختی استان یزد