کلیدواژه طنین برند / (6 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : شیرمحمدی، یزدان ؛ نویسنده : یزدان پناه، عنایت الله ؛ تکلو، فاطمه ؛ یعقوبی پورفرد، افسانه ؛
مجله:آموزش محیط زیست و توسعه پایدار»بهار 1403 - شماره 39 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 62 تا 77 )
کلیدواژه ها:طنین برندطبیعتگردیآموزشبروجردمحیطزیست
-
2.
نویسنده مسئول : شیرمحمدی، یزدان ؛ نویسنده : هاشمی باغی، زینب ؛
مجله:مطالعات اجتماعی گردشگری»تابستان 1399 - شماره 15 رتبه ج (وزارت علوم (22 صفحه - از 123 تا 144 )
کلیدواژه ها:طنین برندرسانههای اجتماعیتصویر شناختیتصویر احساسیگردشگریاطلاعاتتبلیغات
-
3.
نویسنده : شیرازیان، زهرا ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»زمستان 1398 - شماره 44 رتبه B (دانشگاه آزاد (24 صفحه - از 233 تا 256 )
کلیدواژه ها:طنین برندهویت برنددرگیری برند مشتریان
-
4.
نویسنده : کریمیان، مجتبی ؛ خدادادحسینی، حمید ؛ مشبکی اصفهانی، اصغر ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1394 ، سال پنجم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 169 تا 182 )
کلیدواژه ها:تداعی برندارزش ويژه برندطنين برندآگاهی برندبرتری برندپاسخ احساسی به برندهويت سازی با برنددانشگاهبرندسازیدانشجویانمشتریتداعیبرتریارزش ویژه
-
5.
نویسنده : جزنی، نسرین ؛ براتی، ابوالفضل ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1393، دوره جدید - شماره 20 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 107 تا 121 )
کلیدواژه ها:شرکت ملی گاز ایرانبرندسازی داخلیطنین برندمسئولیت اجتماعی سازمانی
-
6.
نویسنده : عزیزی، شهریار ؛ آژینی، احمدرضا ؛
مجله:پژوهش های مدیریت عمومی»پاییز 1391 - شماره 17 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 121 تا 134 )
کلیدواژه ها:بانکارزش ویژه برندطنین برندالگوی هرم
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (3 مقاله)
- ب (1 مقاله)
- ج (1 مقاله)