موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 14 |
علوم اجتماعی 2 |
حوزه سلامت 1 |
اخلاق 1 |
اقتصاد 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 19 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 1 |
علمی-پژوهشی 1 |
-
1.
نویسنده : حاجی انزهائی، محمدرضا ؛ نجف بیگی، رضا ؛ نویسنده مسئول : ایران نژاد پاریزی، مهدی ؛
مجله:پژوهش های اخلاقی»زمستان 1401 - شماره 50 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 5 تا 28 )
کلیدواژه ها:نظریه داده بنیادمدیریت اعتماد سازمانیستاد بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامیکارکنانمدیرانسازمانیمدلبـهپژوهشسـازمانی
-
2.
نویسنده : ابراهیم نظری، طاها ؛ حمدی، کریم ؛ ایران نژاد پاریزی، مهدی ؛
مجله:مطالعات توسعه اجتماعی ایران»پاییز 1396، سال نهم - شماره 4 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (16 صفحه - از 93 تا 108 )
کلیدواژه ها:تجاری سازیدانش بنیانتکنیک چند معیاره فازی
-
3.
نویسنده : ایران نژاد پاریزی، مهدی ؛ مفتخری شریف زاده، ریحانه ؛
مجله:کنترولر»بهار 1393 - شماره 24 (20 صفحه - از 1 تا 20 )
-
4.
نویسنده : ایران نژاد پاریزی، مهدی ؛ امینی سابق، زین العابدین ؛ اسدپور، وحید ؛
مجله:مطالعات کمی در مدیریت»بهار 1393 - شماره 16 (26 صفحه - از 151 تا 176 )
کلیدواژه ها:اخلاقاخلاق حرفه ایمشارکتبهره وریمدیریت مشارکتی
-
5.
نویسنده : ایران نژاد پاریزی، مهدی ؛ عزیزآبادی فراهانی، فاطمه ؛ رضوی، فاطمه السادات ؛
مجله:آینده پژوهی مدیریت»پاییز و زمستان 1392 - شماره 99 (16 صفحه - از 15 تا 30 )
-
6.
نویسنده : ایران نژاد پاریزی، مهدی ؛ طبیبی، سید جمال الدین ؛ هاشم زهی، علی ؛
مجله:مدیریت بهداشت و درمان»سال 1389 ، دوره دوم - شماره 1،2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 7 تا 16 )
-
7.
نویسنده : ایران نژاد پاریزی، مهدی ؛ عزیزخانی، فرشید ؛
مجله:پژوهشنامه»بهار 1388 - شماره 36 (40 صفحه - از 153 تا 192 )
کلیدواژه ها:مشتریرضایت مشتریمشتریانشاخص رضایت مشتریکارکنان
-
8.
نویسنده : جان پی کاتر ؛ مترجم : سلسله، مینو ؛ ایران نژاد پاریزی، مهدی ؛
مجله:کار و جامعه»اسفند 1385 و فروردین 1386 - شماره 81 و 82 (18 صفحه - از 14 تا 31 )
کلیدواژه ها:کارکنانتحولچشماندازمدیرانفرهنگاشتباهمدیریترهبری تحولفوریتتغییر
-
9.
نویسنده : ایران نژاد پاریزی، مهدی ؛
مجله:تحول اداری»تابستان 1384 - شماره 49 (24 صفحه - از 85 تا 108 )
-
10.
نویسنده : ایران نژاد پاریزی، مهدی ؛
مجله:آینده پژوهی مدیریت»تابستان 1381 - شماره 52 و 53 (17 صفحه - از 23 تا 39 )
کلیدواژه ها:پارادایمیادگیری سازمانیتکنولوژی اطلاعاتتفکر سیستمیمدل های ذهنییادگیری تیمیچشم انداز مشترکقابلیت محوریبیانیه رسالتتوان افزاییسازمان گیرندهسلطه فردیعصر ماشین هوشمندکارورزان دانشور