مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه تدبیر 3 |
نشریه مدیریت فردا 2 |
نشریه مدیریت نوآوری 1 |
نشریه تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
نشریه کنترولر 1 |
نشریه مدیریت فرهنگ سازمانی 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 9 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 9 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 2 |
علمی-پژوهشی 1 |
-
1.
نویسنده مسئول : جاجرمی زاده، محسن ؛ نویسنده : رعنایی کردشولی، حبیب اله ؛ باقری، مسلم ؛ الهیاری، احمد ؛ مباشری، علی اصغر ؛
مجله:مدیریت فرهنگ سازمانی»بهار 1400، دوره نوزدهم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 97 تا 122 )
کلیدواژه ها:فرهنگفراترکیبفرهنگ جهادیتحلیل محتوای متنیالگوی فرهنگ جهادی
-
2.
نویسنده مسئول : الهیاری، احمد ؛ نویسنده : محمدی، مهدی ؛ الیاسی، مهدی ؛
مجله:مدیریت نوآوری»زمستان 1399 - شماره 34 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 89 تا 112 )
کلیدواژه ها:فناوریترتیبات نهادیهم تکاملیکشاورزی شورزیستنقشه های شناختی فازی
-
3.
نویسنده : الهیاری، احمد ؛ امیدوار، قاسم ؛
مجله:کنترولر»پاییز و زمستان 1395 - شماره 26 (20 صفحه - از 23 تا 42 )
کلیدواژه ها:تفکر سیستمیچابکی سازمانیاطلاعاتضریب همبستگیپرسشنامه
-
4.
نویسنده : مصلح، عبدالمجید ؛ الهیاری، احمد ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1392 ، سال سوم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 93 تا 108 )
کلیدواژه ها:محصولات فناورانهآميخته بازاريابیکيفيت محصول نرم افزاریرضايت مشترینيات رفتاری مشتريانمشتریانرضایت مشتریاننیات رفتاری مشتری
-
5.
نویسنده : الهیاری، احمد ؛
مجله:تدبیر»فروردین 1387 - شماره 191 (6 صفحه - از 37 تا 42 )
-
6.
نویسنده : الهیاری، احمد ؛ کرمی نژاد، علی ؛
مجله:تدبیر»فروردین 1386 - شماره 179 (5 صفحه - از 39 تا 43 )
-
7.
مترجم : الهیاری، احمد ؛
مجله:مدیریت فردا»پاییز و زمستان 1385 - شماره 15 و 16 ISC (12 صفحه - از 81 تا 92 )
کلیدواژه ها:تحلیل استراتژیکتحلیل استراتژیک مدوناستراتژیاستراتژیکتحلیل استراتژیرقابتصنعتتشریحماتریسسناریو
-
8.
نویسنده : الهیاری، احمد ؛ کردی نژاد، علی ؛
مجله:تدبیر»آذر 1384 - شماره 163 (6 صفحه - از 27 تا 32 )
کلیدواژه ها:شرکتهای کوچک و متوسطاستراتژیبازارمشتریمدیرانمحصولمالکانفعال
-
9.
نویسنده : الهیاری، احمد ؛
مجله:مدیریت فردا»پاییز و زمستان 1382 - شماره 3 و 4 ISC (10 صفحه - از 31 تا 40 )
کلیدواژه ها:رقابتمفروضات و باورهای اساسیمدل تجاریتخریب سازندهنوآوری استرتژیکمشتریکسب و کاربازارمشتریانزنجیره ارزشصنعتنوآوریکانن