کلیدواژه ویژگی های محصول / (9 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : رسولی تبار، کوهسار ؛ رحمانی، محمود ؛
مجله:پژوهشنامه علم مدیریت در صنعت»تابستان 1402 - شماره 4 (17 صفحه - از 60 تا 76 )
کلیدواژه ها:نرخ ارزسنندجمنابع مالیتاپسیسعملکرد صادراتشرکتهای صادراتیویژگیهای محصولعوامل بازاریابی
-
2.
نویسنده : نظری، محسن ؛ شاه حسینی، محمدعلی ؛ نویسنده مسئول : حصارکی، عاطفه ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1402، دوره پانزدهم ، شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 1 تا 26 )
کلیدواژه ها:ویژگیهای محصولقیمتگذاری شرکتهای چندکانالهویژگیهای مشتریانویژگیهای خردهفروشعوامل تحمیلیقیمتخردهفروشیقیمتگذاریمشتریخردهفروشان چندکانالهاستراتژی قیمتگذاری
-
3.
نویسنده : نژادعلی لفمجانی، حمیدرضا ؛ کریمی، تورج ؛ سلطانی، مرتضی ؛ نویسنده مسئول : ایرانی، حمیدرضا ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1400، دوره سیزدهم ، شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 66 تا 87 )
کلیدواژه ها:ویژگیهای محصولسیستم استنتاج عصبی-فازیگونههای خردهفروشیفروشمحصولسیستمفازیسیستم استنتاج عصبی
-
4.
نویسنده مسئول : عسگرنژاد نوری، باقر ؛ نویسنده : صائب نیا، سمیه ؛ محمدی سلطان آباد، رقیه ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1398 - شماره 34 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 19 تا 42 )
کلیدواژه ها:بازاریابی اینترنتیبانک سپهویژگیهای شرکتویژگیهای محصولویژگیهای کلان محیطی
-
5.
نویسنده : صمدی، سمیه ؛ یزدانی، حمیدرضا ؛ نویسنده مسئول : ایرانی، حمیدرضا ؛
مجله:گردشگری و توسعه»بهار 1398 - شماره 18 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 232 تا 250 )
کلیدواژه ها:صنعت گردشگریویژگیهای فردیویژگیهای محصولسردرگمی مصرفکنندهویژگیهای وبسایت
-
6.
نویسنده : خاکی، مریم ؛ کرمپور، عبدالحسین ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1397 - شماره 29 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 20 تا 35 )
کلیدواژه ها:رویکرد بیزینویژگیهای روانشناختی مشتریاندسته بندی و انتخاب برندویژگیهای محصولمواد و فرآوردههای لبنی
-
7.
نویسنده : گودرزی، نیلوفر ؛ علامه حایری، فریدالدین ؛
مجله:بازاریابی پارس مدیر»پاییز 1395 - شماره 4 (11 صفحه - از 32 تا 42 )
کلیدواژه ها:اطلاع رسانیرضایت مشتریتصویر شرکتویژگی های محصولویژگی مکان فروشمشاوره هنگام خریدرضایت مشتریانفرضیه
-
8.
نویسنده : دهقان، نبی اله ؛ غلامی، محمود ؛ فارسی راد، امیر ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1394 ، سال پنجم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 103 تا 120 )
کلیدواژه ها:تصمیم خریدتلفن همراهوفاداری به برندارزش ویژه برندشهرستان اهوازتجربه مشتریویژگی های محصولcellphoneارزش ویژهارزش ویژهتلفن همراهتلفن همراه
-
9.
نویسنده : ایرائی، مجتبی ؛ عباسی، مرتضی ؛
مجله:مدیریت استاندارد و کیفیت»تابستان 1392 - شماره 8 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 80 تا 95 )
کلیدواژه ها:فرآیند تحلیل سلسله مراتبیتئوری فازیویژگی های محصولانتخاب تامین کنندگاناستراتژی همکاری
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (3 مقاله)
- الف (2 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)