-
1.
نویسنده : ناصری، امین ؛ پور پاکی، نیما ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»پاییز 1402، دورۀ نهم - شماره 3 (21 صفحه - از 119 تا 139 )
کلیدواژه ها:رضایتوفاداریاعتماد مشتریانرفتار اخلاقی کارکنانمشتریمشتریاناعتماد مشتریرضایت مشتری
نویسنده : ناصری، امین ؛ پور پاکی، نیما ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»پاییز 1402، دورۀ نهم - شماره 3 (21 صفحه - از 119 تا 139 )
کلیدواژه ها:رضایتوفاداریاعتماد مشتریانرفتار اخلاقی کارکنانمشتریمشتریاناعتماد مشتریرضایت مشتری