کلیدواژه ادراکات / (34 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
11.
نویسنده : حراقی، مسعود ؛ حراقی، مریم ؛
مجله:اعتیاد پژوهی»تابستان 1397 - شماره 46 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 189 تا 214 )
کلیدواژه ها:ادراکاتکیفیت خدماتانتظاراتسروکوالمراکز ترک اعتیاد
-
12.
نویسنده : نوری، نجیب الله ؛
مجله:روان شناسی و دین»زمستان 1396 - شماره 40 رتبه ب (حوزه علمیه/ISC (18 صفحه - از 5 تا 22 )
کلیدواژه ها:ادراکاتعوامل انگیزشیساختار انگیزشیرفتار انساناندیشه های علامه طباطبائیگرایش هاانسانرفتاراندیشه علامه طباطبائی
-
13.
نویسنده : ادهمی مقدم، فرهاد ؛ صاحب الزمانی، محمد ؛ روح افزا، معصومه ؛
مجله:مدیریت بهداشت و درمان»تابستان 1396 ، دوره هشتم - شماره 2 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (12 صفحه - از 21 تا 32 )
کلیدواژه ها:ادراکاتکیفیت خدماتانتظاراتسروکوالشکاف
-
14.
نویسنده : جعفرنیا، سعید ؛
مجله:مطالعات منابع انسانی»بهار 1396 - شماره 23 رتبه د (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 21 تا 40 )
کلیدواژه ها:ادراکاتکیفیت خدماتانتظاراتسروکوالکیفیت خدمات آموزشیابعاد کیفیت
-
15.
سنجش رضایت مشتریان از کیفیت خدمات الکترونیکی دفاتر فناوری اطلاعات و ارتباطات روستایی در استان اصفهان
نویسنده : افراخته، حسن ؛ ریاحی، وحید ؛ جلالیان، حمید ؛ سرایی، سودابه ؛
مجله:روستا و توسعه»زمستان 1395، سال نوزدهم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 143 تا 167 )
کلیدواژه ها:ادراکاتکیفیت خدماتانتظاراترضایت مشتریانخدمات الکترونیکفناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) روستاییاصفهان (استان)
-
16.
نویسنده : مقدم حسینی، سامره ؛ طالبی، بهنام ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات اولین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (7 صفحه - از 977 تا 983 )
-
17.
ناقد : معصومی جلال، علیرضا ؛
مجله:حکمت رضوی»بهار و تابستان 1395 - شماره 34 (22 صفحه - از 76 تا 97 )
-
18.
نویسنده مسئول : جعفریان، هادی ؛
مجله:مطالعات فرهنگی پلیس»زمستان 1394 - شماره 8 (22 صفحه - از 1 تا 22 )
-
19.
نویسنده : رهبر، مریم ؛ معماری، ژاله ؛ اصغری جعفرآبادی، محمد ؛
مجله:مدیریت و توسعه ورزش»بهار و تابستان 1394 - شماره 6 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 119 تا 146 )
کلیدواژه ها:ادراکاتوفاداریخدمات ورزشیتوجه انحصاری
-
20.
نویسنده : میکائیلی، فتاح ؛ آقا گلزاده، غلامحسین ؛
مجله:پژوهش های مدیریت انتظامی»پاییز 1393 - شماره 31 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 465 تا 491 )
کلیدواژه ها:ادراکاتانتظاراتکيفيت خدماتپاسخگويياطمينانهالگويقابل اعتمادحفظ ظاهرپلیسسنجش کیفیت خدماتکارکنانمدیریت کیفیت
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (8 مقاله)
- ب (6 مقاله)
- علمی-ترویجی (2 مقاله)
- الف (1 مقاله)
- د (1 مقاله)
- A+ (1 مقاله)
- ملی (1 مقاله)