موضوع (تعداد مقاله) |
---|
اقتصاد 7 |
مدیریت 4 |
علوم قرآن و حدیث 3 |
ادبیات و زبانها 2 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 2 |
فقه و اصول 2 |
جغرافیا 2 |
حوزه سلامت 1 |
علوم اجتماعی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 24 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 10 |
علمی-ترویجی 1 |
-
1.
ارزیابی نقش بازارگرایی داخلی بر عملکرد شرکت بیمه ایران با توجه به نقش واسطه تعهد سازمانی کارکنان
نویسنده مسئول : صفری، شاهین ؛ نویسنده : مرشدی، هادی ؛ شفیعی، علی ؛
مجله : رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری » بهار 1400 - شماره 58 (جلد هفتم) (15 صفحه - از 17 تا 31 )
کلیدواژه ها: عملکرد شرکت تعهد سازمانی کارکنان بیمه ایران بازارگرایی داخلی
-
2.
بررسی نقش شخصیت برند بر ارزش آفرینی برند (مورد مطالعه شرکت بیمه ایران)
نویسنده : صفری، شاهین ؛ مرشدی، هادی ؛ شفیعی، علی ؛
مجله : رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری » بهار 1400 - شماره 57 (جلد ششم) (14 صفحه - از 55 تا 68 )
کلیدواژه ها: شخصیت برند بیمه ایران ارزش آفرینی برند
-
3.
بررسی کاربری فرهنگی _ تفریحی با تاکید بر شاخص توسعه انسانی (مطالعه موردی شهرخوانسار)
نویسنده مسئول : شفیعی، علی ؛ نویسنده : طرفی، منصوره ؛
مجله : پژوهشهای مکانی فضایی » پاییز 1398 - شماره 12 (24 صفحه - از 26 تا 49 )
کلیدواژه ها: دسترسی رفاه شهری کاربری فرهنگی مدل شاخص توسعه انسانی زیبایی شهر تفریحی
-
4.
بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند با توجه به نقش میانجی بهرهوری در شرکت های بزرگ صنعت فولاد
نویسنده : شفیعی، علی ؛ میرابی، وحید رضا ؛
مجله : مدیریت بهره وری » پاییز 1397 - شماره 46 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (28 صفحه - از 233 تا 260 )
کلیدواژه ها: مدیریت زنجیره تامین بازاریابی داخلی ارزش ویژه برند بهرهوری و مسوولیت اجتماعی
-
5.
بررسی کیفیت خدمات پس از فروش نمایندگی های شرکت خودروسازی کیا موتورز در شهر تهران با استفاده از مدل سروکوال
نویسنده : شفیعی، علی ؛ جمشیدی، مینا ؛
مجله : تحقیقات مدیریت آموزشی » بهار 1395 - شماره 27 (12 صفحه - از 117 تا 128 )
کلیدواژه ها: تضمین پاسخگویی همدلی قابلیت اطمینان مدل سرکوال عوامل ملموس رضایت مشتریان و کیفیت خدمات
-
6.
اثر صداقت در بازارهای مالی بر متغیرهای اقتصادی
نویسنده : نصراللهی، زهرا ؛ شفیعی، علی ؛
مجله : اقتصاد اسلامی » بهار 1395 - شماره 61 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (32 صفحه - از 33 تا 64 )
کلیدواژه ها: اطلاعات نامتقارن صداقت بازارهای مالی رشد تولید
-
7.
فتاوای تکفیری،چالشی در برابر نهاد افتاء:بازخوانی برخی شرایط افتاء از منظر مذاهب اسلامی
نویسنده : شفیعی، علی ؛
همایش : کنگره جهانی جریان های افراطی و تکفیری از دیدگاه علمای اسلام » دوره 1؛ 1393/09/02 - 1393/09/03 (29 صفحه - از 369 تا 397 )
-
8.
اصول فقه، رویکردها و روشها
نویسنده : شفیعی، علی ؛
مجله : فقه » بهار 1393 - شماره 79 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (23 صفحه - از 113 تا 135 )
-
9.
ارزيابی خدمات پيشگيری، درمان و كاهش آسيب اعتياد با تمركز بر عفونت ويروس نقص ايمني انسانی به پناه جويان افغاني در ايران از منظر ارائه دهندگان اين خدمات
نویسنده : روشن پژوه، محسن ؛ صابری زفرقندی، محمدباقر ؛ میرکاظمی، رکسانا ؛ شفیعی، علی ؛ جمعه پور، حمید ؛
مجله : توانبخشی » ویژه نامه زمستان 1392 - شماره 55 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (6 صفحه - از 117 تا 122 )
کلیدواژه ها: پيشگيری كاهش آسيب ويروس نقص ايمنی انسانی پناه جو
-
10.
برآورد اثر تبعیض اقتصادی بین منطقه ای بر رشد اقتصادی استان های کشور
نویسنده : عزتی، مرتضی ؛ شهریاری، لیلا ؛ نجفی، محدثه ؛ شفیعی، علی ؛
مجله : پژوهش های رشد و توسعه اقتصادی » پاییز 1392 - شماره 12 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (18 صفحه - از 39 تا 56 )