کلیدواژه بازاریابی شبکه ای / (38 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : شفیعی، زینب ؛ رضائی، فاطمه ؛
مجله:تحقیقات فرهنگی ایران»پاییز 1404 - شماره 71 رتبه: ب/ISC (54 صفحه - از 5 تا 58 )
کلیدواژه ها:فرهنگمنفعتسازمانشبکهجامعهشناسی اقتصادیبازاریابی شبکهایحکشدگی
-
2.
نویسنده : علیزاده صیقلان، حمزه ؛ نسیمی، محمد علی ؛ نویسنده مسئول : تقوایی یزدی، مریم ؛
مجله:تکنولوژی در کارآفرینی و مدیریت استراتژیک»بهار 1404 - شماره 12 (20 صفحه - از 56 تا 75 )
کلیدواژه ها:کارآفرینیفرصت هابازاریابی شبکه ایچالش هاگرند تئوری
-
3.
نویسنده : پیک خانی، سودابه ؛ خامفروش، کیهان ؛
مجله:مطالعات علوم کاربردی در مهندسی»بهار 1404، دوره یازدهم - شماره 1 (15 صفحه - از 241 تا 255 )
کلیدواژه ها:شبکه عصبیبازاریابی شبکه ایرشد اشتغال
-
4.
نویسنده مسئول : شفیعی، زینب ؛ نویسنده : رضائی، فاطمه ؛
مجله:بررسی مسائل اجتماعی ایران»پاییز و زمستان 1402، دوره چهاردهم - شماره 2 رتبه: ج/ISC (25 صفحه - از 194 تا 218 )
کلیدواژه ها:منفعتشبکهجامعهشناسی اقتصادیبازاریابی شبکهایحکشدگی
-
5.
نویسنده : نوروزيان، ابراهيم ؛ نصرتي فلاح كار، علي ؛
مجله:مطالعات حقوق»بهار 1402، دوره جدید - شماره 33 (15 صفحه - از 259 تا 273 )
کلیدواژه ها:سیاستشرکتبازاریابی شبکهایهرمیتقنینیجنائیسیاست جنائی تقنینی ایرانبازاریابیسیاست جناییقانوناقتصادیسیاست جنایی تقنینیجرمایرانپورسانتفقهی
-
6.
نویسنده : ایزدی شهنانی، فریده ؛ نویسنده مسئول : کشکر، سارا ؛
مجله:مطالعات بازاریابی ورزشی»پاییز 1401 - شماره 11 (34 صفحه - از 4 تا 37 )
کلیدواژه ها:تجارت الکترونیکبازاریابی مستقیمسازمانهای ورزشیE-CommercesportNetwork marketingDirect Marketingبازاریابی شبکهای
-
7.
نویسنده : جمالیان، نسترن ؛
همایش:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق رتبه: بین المللی (1 صفحه - از 1789 تا 1789 )
کلیدواژه ها:بازاریابی شبکه ایشرکت های هرمی
-
8.
نویسنده : رضوانی، آرمین ؛ دکامینی، فاطمه ؛ صلواتچی، ندا ؛
مجله:منابع و سرمایه انسانی»زمستان 1400 - شماره 2 (21 صفحه - از 119 تا 139 )
کلیدواژه ها:ابعاد برندنوآوری سازمانیآگاهی از برندعملکرد برندبازاریابی شبکهایبازاریابیپژوهشمدلپرسشنامهشاخص
-
9.
نویسنده : رحیمی، محمدمهدی ؛
همایش:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق رتبه: بین المللی (8 صفحه - از 807 تا 814 )
کلیدواژه ها:شرکت های هرمی جرم سازمان یافته بازاریابی شبکه ای افساد فی الارض
-
10.
ارائه مدل توسعه سرمایه فکری در بازاریابی شبکه ای با استفاده از روش تحلیل عاملی تاییدی و تکنیک ISM
مقالهنویسنده مسئول : غیاثیان، علی ؛
مجله:مطالعات توسعه اجتماعی ایران»پاییز 1400، سال سیزدهم - شماره 4 رتبه: A/ISC (19 صفحه - از 23 تا 41 )
کلیدواژه ها:سرمایه انسانیسرمایه فکریسرمایه ساختاریبازاریابی شبکه ایسرمایه کالبدی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (8 مقاله)
- ب (7 مقاله)
- ج (2 مقاله)
- علمی-ترویجی (2 مقاله)
- الف (1 مقاله)
- د (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (2 مقاله)